Подiлитись
15/07/2022
Конкурс на вибір підрядника з графічного дизайну

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення дизайн-супроводу активностей організації на основі річного контракту.

Конкурс триватиме за кількома лотами:

Лот 1 – передбачає дизайнерський супровід медіаактивностей організації (підготовка ілюстрацій для сайту Фонду, соціальних мереж, оформлення публічних заходів, дизайн сувенірної продукції, створення візуальних матеріалів до онлайн-курсів та багато іншого). Працювати потрібно буде із фірмовим стилем Фонду та окремими візуальними стилями певних проєктів і програм.

Лот 2 – передбачає дизайн, верстку та макетування друкованих продуктів (приміром, буклетів, брошур, one pagers, листівок тощо). Для виконання завдань спеціалісти Фонду надаватимуть детальні технічні завдання, що міститимуть пояснення цілей, вказівки щодо формату, текст, креативні пропозиції тощо.

Лот 3 – передбачає дизайнування лендингів для промоції окремих проєктів і програм Фонду, онлайн-курсів тощо.

Зацікавлених у відборі кандидатів(-ок) просимо надати розрахунок вартості таких дизайн-робіт:

За лотом 1:

  • створення графічної ілюстрації для фейсбук-допису (940х788 пікселів);
  • створення дизайн-макету плаката А3;
  • створення інфографіки, яка б ілюструвала певний процес, – формат А4 (тема довільна).

За лотом 2:

  • розрахунок вартості дизайну, верстки, макетування та підготовки до друку посібника, виходячи з таких параметрів: кількість сторінок – 75; кількість графічних схем – 25; формат – А5; адаптація макету для вебверсії та друку.

За лотом 3:

  • створення дизайну лендингу на 8-9 умовних екранів, структура та контент якого відповідає ось цій презентації.

Один заявник може подаватися як на всі три лоти, так і на два з них або один.

Критерії відбору:

  • портфоліо дизайн-робіт, яке підтверджує потрібну кваліфікацію;
  • вартість виконання окремих дизайн-робіт;
  • вартість години роботи.

Пропозиція має містити:

  1. Коротку інформацію про заявника включно з інформацією про його юридичний статус.
  2. Портфоліо робіт у PDF-форматі (або у вигляді посилань на Behance та інші ресурси).
  3. Оцінку вартості вищевказаних дизайн-робіт. Прохання надіслати цінові пропозиції, зазначивши вартість кожної позиції окремо. Зауважте, що один заявник може претендувати як на всі три лоти, так і на два з них або один. Для подання своїх цінових пропозицій скористайтеся цією формою – Таблиця із вартістю послуг.

Терміни та адреса подання заявок

Пропозиції в електронному вигляді надсилати на електронну пошту tender@eef.org.ua 

Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту не пізніше 29 липня 2022 року з темою листа «Графічний дизайн».

Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.