Подiлитись
19/10/2022
Конкурc на вибір підрядника для модернізації програмного забезпечення Платформи управління електронними послугами

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника з модернізації програмного забезпечення Платформи управління електронними послугами, що є складовою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у частині реалізації послуги з отримання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для фізичних осіб-підприємців.

Конкурс проходить в межах програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», що виконується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації за підтримки Швейцарії, що надається через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва (SDC).

З вимогами щодо модернізації програмного забезпечення Платформи управління електронними послугами, що є складовою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у частині реалізації послуги з отримання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для фізичних осіб-підприємців можна ознайомитись в документі – Технічні вимоги.  

Критерії вибору постачальника:

  • досвід розробки програмного забезпечення не менше 2 років;
  • досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності;
  • реалістичність графіку та терміни виконання завдання;
  • ціна.

 Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності) – Форма заявки на участь у конкурсі

Також пропозиція має включати:

  1. Коротку інформацію про заявника.
  2. Опис досвіду заявника та стратегію виконання завдання.
  3. Портфоліо попередніх робіт.
  4. Детальну цінову пропозицію з розбивкою по кожному із завдань, з інформацією про очікуваний порядок оплати послуг.

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, який звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, а також пункту 3.2 статті 3 та підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, що відображено в реєстраційній картці про державну реєстрацію Програми EGAP № 4278-05 від 11 серпня 2022 року. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за послуги без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності) на адресу Програми EGAP не пізніше 2 листопада 2022 року:

Програма EGAP, Фонд Східна Європа вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508 Київ, 01032 Україна.

На конверті має бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.