Подiлитись
29/04/2022
Медична допомога у смартфоні

У мирний час медичний чатбот «Марта» записував до лікаря, нагадував про планові щеплення, забезпечував швидку комунікацію з кол-центром (реєстратурою) обраних лікарень, відповідав на запитання щодо прав пацієнтів та безкоштовні медичні послуги.

У 2021 році команда розробників медботу з Маріуполя «Open Data Lab – Ukraine» перемогла в конкурсі civic tech рішень «Act to connect» від Фонду Східна Європа за фінансової підтримки ЄС. Призовий фонд використали, щоб навчити чат-бота відповідати на запитання про вакцинацію від Covid-19 та нагадувати про необхідність переукласти декларацію з лікарем.

Зараз команда знову відповідає на виклики часу. В «Марті» з’явився функціонал із самодіагностики захворювань серед лікарської спільноти та волонтерів. Це важливо для людей, які не мають вільного доступу до медзакладів та лікарів, зокрема – для вимушених переселенців, які перебувають за кордоном чи через військові дії не можуть повноцінно звертатися до медзакладів усередині держави. Так медбот допомагає знижувати навантаження на медичну систему України.

Через чат-бот також інформують користувачів про зміни у медичній системі, зокрема щодо надання медичної допомоги переселенцям, роботи програми «Доступні ліки» тощо.

Після повноцінного відновлення життєдіяльності у Бучі команда планує запустити додаткові можливості сервісу для цього міста, зокрема через інтеграції з медичною інформаційною системою «МедЕйр».

Скористатися чат-ботом можна за посиланням: https://martabot.pro/