У межах цьогорічної Digital Impact Award, що відбулась 18 жовтня у Лондоні, Фонд Східна Європа отримав три золоті нагороди за кампанію з мінної безпеки.
Премія відзначає передові досягнення в цифрових комунікаціях у різних секторах та в понад 30 категоріях. Фонд виборов своє золото у трьох:
🏆 Найкраща цифрова комунікація як частина інтегрованої кампанії
🏆 Найкраще використання цифрових технологій благодійними організаціями
🏆 Найкраще використання цифрових технологій для підтримки корпоративної соціальної відповідальності
Нагадаємо, що інформаційно-просвітницьку кампанію з мінної безпеки Фонд Східна Європа реалізовував від червня 2022 року до березня 2023 року у співпраці з ДСНС України в межах програми «Дивись під ноги!», що фінансується DanChurchAid; та програми «Спільнодія» — коштом ЄС.
«Україна сьогодні є однією з найбільш замінованих країн у світі. Від вибухонебезпечних предметів страждають як дорослі, так і діти. Упродовж цієї кампанії ми намагались мінімізувати кількість нещасних випадків, смертей та поранень, головним чином через роз’яснення правил мінної безпеки», — говорить Віктор Лях, президент Фонду Східна Європа.
Так за сприяння Фонду Східна Європа розроблено портал та мобільний застосунок «Розмінування України», проведено навчання на ідентифікаторів вибухонебезпечних предметів, в одному з управлінь ДСНС облаштовано інтерактивний клас безпеки для дітей, проведено серію відкритих уроків на півночі країни, підготовлено дитячу настільну гру тощо.
А пісня з кліпом «Дивись, куди ідеш», яку Фонд розробив за участі гурту ТНМК, та онлайн-курс «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!», співведучим якого став Олег (Фагот) Михайлюта, уже завоювали популярність серед мільйонів українців та відзначаються журі міжнародних комунікаційних премій.
«Головна нагорода для нас — це збережені життя та здоров’я українців, які завдяки нашій роботі змогли отримати потрібні знання. Проте всі комунікаційні спеціалісти знають, що викликом завжди є знаходження такого формату, який би в найефективнішій спосіб доносив цю потрібну інформацію до якомога більшої кількості людей. Ми раді, що ми такий формат знайшли і це оцінили колеги по цеху», — зазначила Вікторія Гладченко, комунікаційна менеджерка Фонду Східна Європа.
Цього року Фонд Східна Європа вже отримав за кампанію срібло на Київському міжнародному фестивалі реклами 2023, а онлайн-курс з мінної безпеки встановив рекорд України завдяки найбільшій кількості слухачів.
Відео про кампанію: https://bit.ly/mine_safety_awareness_campaign
Дивитись книгу переможців Digital Impact Award 2023: https://bit.ly/winners_book