Завжди приємно, коли твою роботу високо оцінюють та навіть нагороджують. Надто коли йдеться про такі життєво важливі кампанії, як інформування про правила поводження з вибухонебезпечними предметами.
Тож раді поділитися новиною – пісня та кліп «Дивись, куди ідеш», створені гуртом ТНМК за підтримки Фонду Східна Європа та ДСНС України, здобули срібло на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2023.
Цей проєкт нам вдалося реалізувати в межах програми Фонду «Дивись під ноги!» з інформування населення про мінну безпеку. Ідея популяризувати таку важливу тему з допомогою відомих музикантів стала тим самим ключиком, який ми шукали.
За перші два тижні кліп «Дивись, куди ідеш» ТНМК зібрав мільйон переглядів і посів друге місце в українських трендах на Youtube! А зараз – отримав ще одну дуже поважну відзнаку на міжнародному рекламному фестивалі.
Цьогоріч конкурсні роботи приймали з 33 країн світу. Понад тисяча учасників змагалися за нагороди КМФР 2023. Одним із переможців став саме наш проєкт!
Пісня та кліп «Дивись, куди ідеш» були представлені в конкурсі PEACE – для робіт та кампаній, які протидіють війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства, включно із сьогоденною війною в Україні.
Наша музична колаборація для інформування населення про мінну безпеку стала надзвичайно актуальною, корисною та ефективною. Приємно, що це відзначили і члени міжнародного журі конкурсу, серед яких понад 40 досвідчених і титулованих рекламістів із 25 країн.
Вітаємо з перемогою всю команду, яка працювала над цією кампанією, та нагадуємо всім: «Дивіться під ноги!». Якщо побачите вибухонебезпечний предмет, не підходьте, не чіпайте та телефонуйте 101.
Пісня та відеокліп створені ТНМК за підтримки Фонду Східна Європа у співпраці з ДСНС України в межах програми «Дивись під ноги!», що фінансується DanChurchAid; та програми «Спільнодія» – за фінансування Європейського Союзу.
Посилання на відеокліп. Послухати пісню на стрімінгах.