Чат-бот «Гаряча лінія» Калуської міської ради – успішний приклад civic tech інструменту, що став у пригоді громаді ще від пандемії Covid19 та значно спростив роботу гарячої лінії, адже тепер не потрібно довго з’ясовувати особу людини, яка звертається.
До чат-боту зверталися з питаннями: житлово-комунального господарства (45%), освітлення (13,6%), безпеки (5%) тощо.
Чат-бот «Гаряча лінія» працює у месенджерах Viber і Telegram. За цей час ним встигли скористатися 1 507 містян. У багатьох локаціях міста розташовані QR-коди, за якими можна перейти і зареєструватиcь у чат-боті, щоб здійснити комунікацію з владою, доступною на відстані «одного клацу» в телефоні.
У Калуші провели 11 тренінгів з навиків користування чат-ботом і адвокаційну кампанію на підтримку його застосування: білборд, телебачення, радіо, соціальні мережі та плакати.
До речі, опубліковано вихідний код програмного забезпечення під відкритою ліцензією GPL в інтернеті для вільного використання іншими громадами. Тож запрошуємо користатися та масштабувати вплив корисних цифрових рішень.
Проєкт «Діалог влада – громада» реалізовувався в межах проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що виконувався Фондом Східна Європа за фінансової підтримки Європейського Союзу.