Подiлитись
27/04/2023
Конкурс на вибір підрядника із забезпечення консультативно-комунікаційного супроводу

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення консультативно-комунікаційного супроводу активностей Освітньої онлайн-платформи Зрозуміло! на основі річного контракту.

Мета залучення підрядника – підвищити впізнаваність Освітньої онлайн-платформи Зрозуміло! серед цільових аудиторій, кількість слухачів курсів, збільшити кількість підписників у соціальних мережах.

Завдання в межах контракту передбачатимуть:

  • аналіз наявних комунікаційних каналів та інструментів;
  • підготовка комунікаційної стратегії платформи Зрозуміло! з урахуванням результатів вищезгаданого аналізу;
  • ведення сторінок Зрозуміло! у соціальних мережах Facebook, Instagram: розробка контент-плану, а також подальша підготовка текстів дописів, ілюстрацій, відео, інших форматів;
  • налаштування email-розсилання (обґрунтування доцільності, прогнозовані показники, технічне налаштування, змістове наповнення);
  • планування та реалізація SMM-кампаній за ТЗ, наданим Замовником;
  • інфлюенс-маркетинг;
  • надання консультативних послуг з вищеозначених питань тощо.

Зацікавлених у відборі представників(-ць) просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою: Таблиця із вартістю послуг комунікаційного супроводу

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.

До критеріїв якості належить:

  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх комунікаційних кампаній, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації; а також бюджетів – якщо це не становить комерційної таємниці);
  • оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
  • оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації комунікаційного супроводу, що може містити SMM-інструменти; брендинг та розроблення візуальних стратегій тощо.

Фінансова складова буде оцінена, виходячи з критеріїв реалістичності та збалансованості вартості запропонованих робіт.

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Портфоліо конкурсанта, що описує його досвід (не менше трьох кейсів), операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців.
  • Заповнену таблицю із вартістю послуг.

Терміни та адреса подання заявок:

Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту tender@eef.org.ua не пізніше 28 травня 2023 року. В темі листа, будь ласка, зазначайте «Комунікаційний супровід Зрозуміло!».

Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.