Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника зі створення спеціального медійного проєкту.
Конкурс триває у межах проєкту «Power Up!», який реалізується Фондом Східна Європа за підтримки програми «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні», що виконується GIZ за дорученням урядів Німеччини та Швейцарії.
Під час реалізації проєкту «Power Up!» будуть проведені енергоефективні заходи у трьох адмінбудівлях Києва, серед іншого – у будівлі Міністерства фінансів України, та видані 10 грантів українським підприємствам, що постраждали унаслідок війни, на закупівлю енергоефективного обладнання у Сумській, Харківській та Чернігівській областях.
Передбачається, що в результаті реалізації проєкту сукупна річна економія енергії для обраних 10 підприємств становитиме не менше 3000 МВт/рік, а внаслідок тепломодернізації будівля Мінфіну стане показовою моделлю енергоощадного споживання, яка може бути запозиченою іншими державними та комунальними установами.
Завдання конкурсу
Завданням конкурсу є обрання виконавця для створення спеціального медійного проєкту, який складатиметься щонайменше з шести відеоісторій: про проведення робіт у будівлі Мінфіну та про п’ять підприємств, які отримають гранти на закупівлю енергоефективного обладнання.
Перевага буде надана пропозиціям, що передбачають створення саме відеоформату з перекладом або титруванням англійською мовою та їхнє розміщення в медіа. Також важлива підтримка контенту в соціальних мережах.
Пропозиції можуть надходити як від ЗМІ, так і комунікаційних агенцій, які пропонують механізми гарантованої дистрибуції контенту з реалістичними KPI.
Мета спецпроєкту – підкреслити необхідність проводити енергоефективні заходи. Поділитись історіями успіху на прикладі реалізації енергоефективних заходів у будівлі Мінфіну та на підприємствах-переможцях грантового конкурсу проєкту. Наочно продемонструвати результат та ефективність наданої допомоги.
Цільова аудиторія спецпроєкту: дорослі люди, віком 18–54 роки, в Україні та іноземці, які слідкують за подіями в нашій країні.
Тривалість реалізації проєкту: листопад–грудень 2023 року.
Формати матеріалів: перевага надається відеоформатам (телесюжетам, титрованим роликам).
Очікувані показники ефективності: загальне охоплення аудиторії – 700,000 і більше.
Передбачений бюджет проєкту: 601 500 грн (еквівалент €15 000) з ПДВ.
У вказаний кошторис також мають бути враховані відрядження. Зйомки плануються у Києві, Сумській, Харківській та Чернігівській областях.
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
Критерії оцінювання конкурсних заявок
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.
До критеріїв якості належать:
Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду створення медійних спецпроєктів соціального значення буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
Терміни подання та контакти
Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 7 листопада 2023 року включно.
Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту tender@eef.org.ua з темою електронного листа «Проєкт «Power Up!» // Медіапроєкт». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (зокрема електронну), не розглядатимуть.
Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту tender@eef.org.ua з темою листа «Проєкт «Power Up!» // Медіапроєкт – запитання».
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.