Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення комунікаційного супроводу активностей Освітньої онлайн-платформи Зрозуміло! в інтернеті на основі річного контракту.
Мета залучення підрядника – підвищити впізнаваність Освітньої онлайн-платформи Зрозуміло! серед цільових аудиторій, кількість слухачів курсів, збільшити кількість підписників у соціальних мережах.
Завдання в межах контракту передбачатимуть:
- аналіз наявних комунікаційних каналів та інструментів;
- підготовка комунікаційної стратегії платформи Зрозуміло! з урахуванням результатів вищезгаданого аналізу;
- ведення сторінок Зрозуміло! у соціальних мережах Facebook, Instagram: розробка контент-плану, а також подальша підготовка текстів дописів, ілюстрацій, відео, інших форматів;
- налаштування email-розсилання (обґрунтування доцільності, прогнозовані показники, технічне налаштування, змістове наповнення);
- планування та реалізація SMM-кампаній за ТЗ, наданим Замовником;
- інфлюенс-маркетинг тощо.
Зацікавлених у відборі представників(-ць) просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою: Таблиця із вартістю послуг комунікаційного супроводу
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
- Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.
Критерії оцінювання конкурсних заявок
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.
До критеріїв якості належить:
- оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх комунікаційних кампаній, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації; а також бюджетів – якщо це не становить комерційної таємниці);
- оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
- оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації комунікаційного супроводу, що може містити SMM-інструменти; брендинг та розроблення візуальних стратегій тощо.
Фінансова складова буде оцінена, виходячи з критеріїв реалістичності та збалансованості вартості запропонованих робіт.
Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
- Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
- Портфоліо конкурсанта, що описує його досвід (не менше трьох кейсів), операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців.
- Заповнену таблицю із вартістю послуг.
Терміни та адреса подання заявок:
Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту tender@eef.org.ua не пізніше 28 травня 2023 року. В темі листа, будь ласка, зазначайте «Комунікаційний супровід Зрозуміло!».
Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.