Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника із надання SMM-послуг для просування в соціальних мережах своєї діяльності.
Виконавець послуг на основі річного контракту має забезпечувати SMM-супровід програм та проєктів Фонду Східна Європа, спираючись на конкретне технічне завдання, що надходитиме від комунікаційних спеціалістів Фонду.
Вимоги до учасників:
- Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
- Учасник/-ця має мати сукупний досвід роботи у сфері SMM не менше п’яти років, що підтверджується портфоліо проєктів та/або відповідними рекомендаціями.
- Учасник/-ця має володіти компетенціями зі створення контенту, зокрема в копірайтингу українською мовою, дизайні для соціальних мереж та відеоредагуванні.
- Учасник має мати досвід роботи з професійними інструментами управління соціальними мережами та аналітики, такими як Meta Business Suite, Ads Manager, Google Analytics 4 або їхні аналоги, а також знати принципи роботи з UTM-мітками.
- Учасник має мати підтверджений досвід модерації коментарів та вхідних повідомлень (Inbox) відповідно до погодженого рівня сервісу (Service Level Agreement, SLA).
- Бажаним (але не обов’язковим) є досвід роботи у громадському та/або державному секторі.
Критерії оцінювання конкурсних заявок та їхня вага:
До критеріїв якості належить:
- оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх SMM-кампаній з наведенням прикладів розроблених стратегій та результатів їх реалізації; а також бюджетів, якщо це не становить комерційної таємниці) – 50%;
- оцінка кадрового потенціалу конкурсанта/-ки – портфоліо та/або резюме, яке описує його інтелектуальні та операційні можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі (просування у Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn; Google Ads; створення та супровід Youtube-каналів тощо) – 30%;
- вартість послуг – 20%.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
- Заповнена та підписана форма заявки учасника/-ці [посилання на документ].
- Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
- Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів розроблених та впроваджених SMM-кампаній та інших робіт із гіперпосиланнями на них (не менше трьох проєктів).
- Резюме учасника/-ці; опис команди (резюме) – у разі наявності.
Важливо! Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа виконує проєкти та програми, операції за якими можуть підлягати звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються коштами міжнародної технічної допомоги).
Отже, ми просимо конкурсантів надавати цінові пропозиції як без ПДВ, так і з ПДВ, якщо учасники є платниками податку на додану вартість, а також у єдиній валюті – українській гривні.
Порядок подання заявок: 
Підписані та оформлені належним чином оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа у паперовій формі на адресу Фонду та/або в електронній формі у PDF-форматі на пошту [email protected] не пізніше 28 жовтня 2025 року. У темі листа просимо зазначити «SMM–супровід».
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.