Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» (надалі – ФСЄ) оголошує конкурсний відбір виконавця оцінки потреб в організаційному розвитку шести відібраних обласних центрів зайнятості (ОЦЗ) за моделлю Загальної схеми оцінювання (Common Assessment Framework – CAF). Конкурс оголошений у межах проєкту «Інклюзивне працевлаштування: посилення центрів зайнятості для підтримки жінок та вразливих груп» (далі – Проєкт), що впроваджується ФСЄ за підтримки GIZ.
Результати цієї оцінки будуть основою для адаптації та деталізації подальшої тренінгової, консультаційної та менторингової підтримки відібраних 18 центрів зайнятості (регіональних центрів зайнятості та їх філій), яка запланована в межах Проєкту. Також результати оцінки стануть основою для визначення, пріоритезації та впровадження центрами зайнятості заходів з удосконалення діяльності та інституційного розвитку як державних установ.
Мета завдання
Метою є консультативне супроводження шести визначених обласних центрів зайнятості у проведенні ними комплексної самооцінки своєї діяльності на основі моделі CAF, визначення пріоритетів для вдосконалення та розробки відповідних планів удосконалення на основі результатів оцінки.
Очікувана тривалість надання послуг: листопад 2025 року – січень 2026 року.
Опис завдання
- Адаптувати модель CAF та відповідні методичні рекомендації, затверджені НАДС, до особливостей функціонування центрів зайнятості як державних установ.
- Проаналізувати особливості функціонування ОЦЗ як державних установ та складової Державної служби зайнятості.
- Підготувати методичні рекомендації щодо проведення самооцінки (обстеження) ОЦЗ на основі моделі CAF з усіма необхідними додатками.
- Провести інформаційну сесію (онлайн формат) для представників відібраних ОЦЗ щодо сутності моделі CAF та організації подальшого обстеження на основі розроблених методичних рекомендацій.
- Розробити та погодити із Замовником план та графік проведення оцінок у визначених ОЦЗ.
- Провести додатковий інструктаж (онлайн формат) відповідних робочих груп у кожному із визначених ОЦЗ.
- Адаптувати та розповсюдити анкету самооцінки CAF серед визначених учасників у кожному визначеному ОЦЗ.
- Зібрати результати індивідуальної самооцінки та підготувати узагальнений звіт по кожному із шести визначених ОЦЗ.
- Профасилітувати одноденні онлайн робочі зустрічі в кожному із визначених ОЦЗ для вироблення спільного рішення щодо визначення остаточної оцінки обстеження, пріоритезації та впровадження заходів з удосконалення діяльності.
- Підготувати Звіт самооцінки (CAF Self-Assessment Report) для кожного із шести визначених ОЦЗ.
- Надати консультативну підтримку у розробці Плану удосконалення (CAF Improvement Action Plan) кожному із шести визначених ОЦЗ.
- Провести презентацію результатів керівництву кожного із шести визначених ОЦЗ.
- Підготувати для ФСЄ узагальнюючий звіт із рекомендаціями щодо напрямів, тематики подальшої тренінгової, консультативної та менторингової підтримки ОЦЗ в межах Проєкту.
Очікувані результати
- методичні рекомендації щодо проведення самооцінки (обстеження) ОЦЗ на основі моделі CAF з усіма необхідними додатками;
- презентація у форматі PowerPoint для використання під час інформаційної сесії для представників ОЦЗ;
- перелік (за встановленою ФСЄ формою) наданих консультацій у ході проведення додаткового інструктажу для ОЦЗ з питань проведення самооцінки (обстеження);
- план проведення самооцінки із календарем та відповідальними особами по кожному ОЦЗ;
- заповнені анкети самооцінки CAF та узагальнюючі дані анкетування по кожному ОЦЗ;
- звіт самооцінки (CAF Self-Assessment Report) по кожному окремому із визначених шести ОЦЗ;
- презентація у форматі PowerPoint результатів самооцінки (обстеження) для кожного окремого ОЦЗ;
- перелік (за встановленою ФСЄ формою) наданих консультацій для ОЦЗ щодо розроблення планів удосконалення (CAF Improvement Action Plan);
- підсумковий звіт виконавця із рекомендаціями щодо напрямів, тематики подальшої тренінгової, консультативної та менторингової підтримки ОЦЗ в межах Проєкту (за формою визначеною ФСЄ).
Детальну інформацію щодо вимог до предмета закупівлі наведено у Технічне завдання.
Вимоги до кваліфікації учасників:
- наявність освіти не нижче магістерського рівня в одній із таких галузей: публічне управління та адміністрування, менеджмент, право, політологія або інших релевантних галузях.
- знання та розуміння моделі CAF, підтверджене відповідними сертифікатами, дипломами, свідоцтвами або іншими документами, що засвідчують проходження навчання або практичне застосування моделі;
- досвід участі у проведенні CAF-оцінки, досвід модерування та/або консультування відповідних державних та/або комунальних установ у проведенні обстеження систем управління якістю, самооцінки на основі моделі CAF;
- досвід фасилітації групових процесів та воркшопів;
- вільне володіння українською мовою.
Учасник має право залучати інших експертів або фахівців, які відповідають зазначеним кваліфікаційним вимогам, для виконання окремих завдань у межах договору.
Пропозиції мають бути оформлені на офіційному бланку (за наявності) відповідно до аплікаційної форми – Заявка на участь у закупівлі, підписані та належно завірені (підпис уповноваженої посадової особи учасника та печатка (за наявності) або КЕП / ЕЦП). Пропозиції можуть надавати лише суб’єкти господарювання (юридичні особи та ФОП).
До заявки на участь у конкурсі необхідно додати:
- Усі підтверджувальні кваліфікаційні документи згідно з цією конкурсною документацією (документальне підтвердження досвіду виконання релевантних проєктів: копії аналогічних договорів, посилання на результати виконаних проєктів (у відкритих джерелах, на офіційних вебсайтах тощо); інформацію про склад команди, резюме залучених фахівців, а також копії сертифікатів, дипломів або інших документів, що підтверджують їхню кваліфікацію та досвід; інші підтверджувальні документи на розсуд учасника).
- Документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписує пропозицію:
- – для юридичних осіб: копія наказу/рішення про призначення керівника або довіреність.
- – для фізичних осіб-підприємців (ФОП) — витяг або виписка з ЄДР.
 
- Установчі та реєстраційні документи, зокрема:
- – для юридичних осіб: копія статуту (або іншого установчого документа); копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру (ЄДР); документ, що підтверджує статус платника податків; реквізити банківського рахунку;
- – для ФОП: документ, що підтверджує статус платника податків; реквізити банківського рахунку.
 
Критерії відбору:
- Наявність в учасника релевантного досвіду.
- Кваліфікація залучених фахівців.
- Загальна тривалість надання послуг.
- Загальна вартість пропозиції.
Заявки від зацікавлених учасників Фонд має отримати до 11 листопада 2025 року (включно). Фонд залишає за собою право контактувати на етапі розгляду документів та інформувати про результати відбору тільки фіналістів та переможця конкурсу. Фонд залишає за собою право уточнювати завдання під час переговорів із фіналістами та переможцем відбору.
Підписані та оформлені належним чином пропозиції у PDF-форматі (пакет документів) надсилайте на електронну пошту [email protected] з темою листа «Оцінка потреб ОЦЗ в організаційному розвитку». Запитання щодо цього конкурсу можна також адресувати на цю ж електронну пошту.