Подiлитись
23/10/2023
Конкурс на пошук підрядника для розроблення Стратегії розвитку ринку електронних комунікацій України 2030

Фонд Східна Європа в межах проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) оголошує конкурс на пошук підрядника для розроблення Стратегії розвитку ринку електронних комунікацій України 2030.

Стратегія розвитку ринку електронних комунікацій це документ, який визначає конкретні цілі, завдання та шляхи розвитку сфери електронних комунікацій у певній країні чи регіоні. Метою проєкту є розроблення Стратегії розвитку ринку електронних комунікацій України 2030, включаючи оцінку поточного стану ринку, визначення ключових проблем, візію розвитку ринку з ключовими KPI, створення дорожньої карти реалізації стратегії та оцінку економічного ефекту від її реалізації. Бенефіціаром Стратегії розвитку ринку електронних комунікацій України 2030 є Міністерство цифрової трансформації України.

З Технічними вимогами можна ознайомитись за посиланням.

Вимоги до потенційного виконавця:

Відбір надавача послуг буде здійснений на конкурсній основі.

Рішення щодо переможця прийматиме тендерна комісія, яка складається зі спеціалістів ФСЄ на основі оцінки пропозиції стосовно інших заявок/пропозицій та на підставі принципу «ціна-якість».

Зверніть увагу на такі вимоги щодо участі в конкурсі:

  • Виконавцем робіт може бути лише юридична особа.
  • Учасник має надати команду експертів для цього проєкту і резюме кожного із них. Команда має складатися з проєктного менеджера, аналітиків, технічних експертів та юристів (вимоги та обов’язки наведені у Технічних вимогах).
  • Учасник повинен надати підтвердження досвіду експертів у розробленні галузевих стратегій (секторальних, економічних);
  • Обов’язковим для команди є розуміння процесу стратегування та розроблення дорожніх карт реалізації стратегій;
  • Учасник повинен надати підтвердження досвіду роботи з вивчення українського та світового законодавства, міжнародного досвіду, вимог, бенчмарків;
  • Учасник повинен надати підтвердження досвіду роботи в розробленні дорожніх карт (policy paper).

Орієнтовний строк реалізації проєкту: до 4 місяців

Порядок подання комерційних пропозицій:

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково мають бути додані:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника;
  • резюме експертів;
  • документальні підтвердження запитуваного досвіду;
  • опис пропонованої реалізації проєкту.

Пропозиції (пакет документів) подаються у електронному вигляді з накладеним КЕП/ЕЦП на електронну пошту [email protected] з темою листа «Стратегія розвитку ринку електронних комунікацій України 2030».

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 1(а) Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 07.05.1992, реєстраційної картки проєкту №3519-19, та пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводить оплату за товари без урахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок:

Заявки на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше 17 листопада 2023 року включно.

Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.