Подiлитись
25/09/2025
Конкурс на пошук підрядника для надання послуг з інформаційно-технічного консультування щодо Національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель

МБО «Фонд Східна Європа» (далі – Замовник, Фонд) у межах реалізації Програми «Підтримка практичного впровадження енергоменеджменту в бюджетній сфері України та надання достовірних аналітичних даних для впровадження масштабної термомодернізації» (Power Up: Experience Sharing), яка впроваджується Фондом Східна Європа в межах проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС з енергоефективності в Україні», що виконується GIZ Ukraine за дорученням Уряду Німеччини та співфінансуванням Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO), оголошує конкурс на вибір підрядника для надання послуг з інформаційно-технічного консультування, поточного конфігурування та налаштування програмного забезпечення Національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель у складі Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Мета: забезпечення стабільної, безпечної та ефективної роботи БДБ; покращення якості БДБ; вдосконалення інтерфейсу; оптимізація бізнес-процесів; ефективне використання наявного ресурсу й задоволення потреб кінцевих користувачів.

Цілі: своєчасне виявлення та усунення збоїв програмного забезпечення БДБ; підтримка продуктивності програмного забезпечення БДБ; доопрацювання та оновлення функціоналу відповідно до потреб користувачів; забезпечення тестування оновлення та змін, своєчасне подолання технічних дефіцитів та виправлення помилок в роботі програмного забезпечення БДБ; реакція на інциденти, проблеми та запити на зміни у відповідності до SLA; внесення змін та/або доповнень програмного забезпечення БДБ, які обумовлені змінами чинного законодавства.

Термін виконання проєкту: до 30 грудня 2025 року.

Основні вимоги: детальні характеристики предмета закупівлі наведені в Технічних вимогах до цього конкурсу.

Вимоги до учасників:

  • Учасник повинен мати підтверджений позитивний досвід успішного впровадження щонайменше двох аналогічних проєктів за предметом закупівлі, за минулі 2 роки (у заявці обов’язково навести опис реалізованих аналогічних проєктів, за можливості надати інтернет-посилання на них та копії відгуків від попередніх замовників / контрагентів).
  • Учасник має надати резюме залучених працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
  • Надати підтримку впровадження (не менше ніж до завершення всіх робіт) та гарантійну підтримку тривалістю не менше 1 (одного) місяця з кінцевої дати надання послуг. Вартість зазначеної підтримки має бути включена до загальної вартості послуг.

Критерії відбору:

  • досвід виконання аналогічних проєктів;
  • кваліфікація залучених фахівців;
  • термін виконання робіт;
  • загальна вартість пропозиції;
  • підтримка впровадження та гарантійна підтримка (не менше 1 (одного) місяця з кінцевої дати надання послуг);
  • порядок розрахунків .

ВАЖЛИВО! У разі, якщо загальна вартість найнижчої пропозиції Учасника серед тих, що були отримані, перевищує заплановані бюджетні витрати Замовника, останній на етапі оцінювання подань має право попросити потенційного переможця конкурсу зменшити його цінову пропозицію.

Порядок подання:

Пропозиції можуть надавати лише суб’єкти господарювання (юридичні особи та ФОП).

Пропозиції мають бути оформлені на офіційному бланку (за наявності) відповідно до аплікаційної форми – Форма заявки на участь у конкурсі, підписані та завірені належним чином (підпис уповноваженої посадової особи учасника та печатка (за наявності) або підписані КЕП / ЕЦП).

До пропозиції учасники обов’язково мають додати:

  • Усі підтверджувальні кваліфікаційні документи, що вимагаються цією тендерною документацією (резюме залучених фахівців, опис щонайменше двох реалізованих релевантних проєктів за минулі 2 роки, копії листів-відгуків до них).
  • Реєстраційні документи учасників:
    • – для юридичних осіб – копія статуту; копія виписки з ЄДР; витяг/свідоцтво платника ПДВ або єдиного податку; копія наказу про призначення керівника; копії документів про підтвердження повноважень підписанта;
    • – для фізичних осіб-підприємців – копія виписки з ЄДР; витяг/свідоцтво платника ПДВ або єдиного податку.

Подання:

Пропозиції (пакет документів) учасники мають надсилати в електронному вигляді, підписані та завірені належним чином (підпис / печатка або підписані КЕП / ЕЦП), електронною поштою [email protected], обов’язково зазначаючи в темі листа «Налаштування ПЗ НБД. Power Up: Experience Sharing».

або

у паперовому вигляді в запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності) на адресу Фонду Східна Європа:

м. Київ, вул. Саксаганського, 96, 6 поверх, офіс 603.

На конверті має бути зазначена:

  • назва предмета закупівлі відповідно до оголошення;
  • повне найменування учасника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Терміни та адреса подання заявок:

заявки на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше ніж 09 жовтня 2025 року включно. Пропозиції, що будуть отримані після кінцевого строку подання, до розгляду не прийматимуть.

Учасник у будь-який момент до кінцевого строку подання цінових пропозицій, але не пізніше ніж 07.10.2025 р., може звернутися до Замовника за роз’ясненнями або уточненнями стосовно предмета закупівлі за електронною адресою: [email protected] – та отримати відповідь в електронному вигляді.

До моменту підписання договору про надання послуг Замовник не несе жодних зобов’язань відносно учасників процедури закупівлі.

Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника закупівлі у разі, якщо вона не відповідає технічним та/або кваліфікаційним вимогам, визначеним у конкурсній документації; не містить усіх необхідних документів, передбачених умовами закупівлі. Крім того, пропозиція може бути відхилена, якщо встановлено, що учасник: визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Оцінка доброчесності учасника здійснюється відповідно до внутрішньої політики Фонду.

Замовник залишає за собою право уточнювати деталі співпраці з обраним переможцем після проведення конкурсу.

Беручи участь у конкурсі, ви даєте згоду на оброблення наданих вами персональних даних.