Має значний досвід у реалізації урядових інформаційних кампаній, зокрема – із субсидіювання, енергоефективності, а також – пенсійної та земельної реформ.
Розробляла комунікаційну стратегію для Державного агентства електронного урядування (тепер – Мінцифри), брала участь у просуванні низки державних електронних послуг.
Протягом десяти років працювала у сфері політичних технологій, займалась консалтингом із стратегічних та маркетингових питань, брала участь у виборчих кампаніях різного рівня. Є також спеціалісткою із просування брендів, розроблення та реалізації рекламних та PR-кампаній.
Диплом бакалавра з політології здобула у Національному університеті «Києво-Могилянська академія», ступінь магістра – у Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка. Маркетинг вивчала у бізнес-школі МІМ-Київ.