Подiлитись
02/12/2025
Конкурс на пошук підрядника для надання послуг зі створення програмного забезпечення інформаційної системи управління програмами фінансування у сфері протимінної діяльності

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» згідно із запитом від бюджетної установи «Центр гуманітарного розмінування» оголошує пошук підрядника для надання послуг зі створення програмного забезпечення інформаційної системи управління програмами фінансування у сфері протимінної діяльності.

Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Метою створення програмного забезпечення інформаційної системи управління програмами фінансування у сфері протимінної діяльності (далі – ПЗ ІС УПФ ПМД) є створення єдиного інформаційного середовища, яке забезпечить актуальний обмін даними між усіма учасниками, сприятиме ухваленню обґрунтованих управлінських рішень, мінімізує адміністративне навантаження та підвищить довіру міжнародних партнерів до процесів у сфері протимінної діяльності.

Термін виконання: загальний термін реалізації проєкту не має перевищувати 4 (чотирьох) календарних місяців від дати укладання договору за результатами конкурсу.

Основні вимоги: усі загальні, функціональні та нефункціональні вимоги до предмета закупівлі наведені в Технічних вимогах до цього конкурсу, які можна отримати за запитом на електронну адресу [email protected]

Зверніть увагу: все програмне забезпечення, що буде розгорнуте при створенні ІС УПФ ПМД, має забезпечуватись гарантійною підтримкою (виправлення помилок програмного забезпечення та оновлення версій) протягом не менше ніж 12 календарних місяців від дати розгортання ПЗ. Протягом гарантійного терміну Виконавець здійснює всі дії, пов’язані з виправленням помилок у Системі, у строк, узгоджений із Реципієнтом, на безоплатній основі.

Мова подання пропозицій: усі документи, що подають у складі конкурсної пропозиції, мають бути оформлені українською мовою.

Критерії відбору та їхня вага:

  • досвід виконання аналогічних проєктів за останні три роки (учасник має підтвердити досвід розроблення, модернізації або супроводу веборієнтованого ПЗ у суміжних із предметом закупівлі сферах) – 35%;
  • склад команди та кваліфікація залучених експертів (учасник має надати інформацію щодо складу команди розробників і резюме кожного із членів команди. Зверніть увагу: у мінімальному складі команди мають бути: Front-End Developer, Back-End Developer, Manual Test Engineer, DevOps Engineer, Project Manager, System Business Analyst, UX/UI Designer, Technical Writer. Із обов’язковим залученням Senior-спеціалістів, щонайменше за ключовими напрямами (Front-End, Back-End). Дозволяється заміна ролей лише на рівноцінні або вищі за кваліфікацією) – 25%;
  • наявність матеріально-технічної бази (учасник повинен мати наявне обладнання, необхідне для проведення розробки програмного забезпечення, зокрема комп’ютери, робочі станції, сервери та інше необхідне, та мати можливість забезпечити безпеку своєї матеріально-технічної бази, включаючи захист від несанкціонованого доступу та збереження конфіденційності даних) – 10%;
  • термін надання послуг10%;
  • загальна вартість пропозиції20%.

Відхилення тендерних пропозицій:

  • учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим у цій конкурсній документації;
  • учасник надав неправдиві відомості;
  • учасник намагається вплинути на оцінювання;
  • пропозиція не відповідає умовам конкурсної документації;
  • інші порушення, до яких належить змова та пов’язаність осіб.

Умови оплати: Послуги будуть оплачені тільки як безготівкове перерахування грошових коштів у національній валюті України – українській гривні.

ВАЖЛИВО: Усі пропозиції учасники мають надавати без ПДВ та у єдиній валюті – українська гривня. Покликання на відповідний еквівалент вартості пропозиції в будь-якій іноземній валюті не може бути застосоване для порівняння цінових пропозицій учасників, але може бути використане як незмінна (фіксована) сума в договорі з переможцем задля зниження ризиків несвоєчасного чи неповного виконання договору через коливання валютних курсів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, який звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, а також пункту 3.2 статті 3 та підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, що відображено в реєстраційній картці про державну реєстрацію Програми EGAP № 5713-06від 06 жовтня 2025 року (включно з усіма подальшими модифікаціями).

ВАЖЛИВО: Якщо загальна вартість переможної серед отриманих пропозицій перевищує заплановані бюджетні витрати Замовника, останній на етапі оцінки має право звернутися до потенційного переможця конкурсу з пропозицією її (пропозиції) зменшення.

Порядок подання: Пропозиції можуть надавати лише суб’єкти господарювання (юридичні особи та ФОП).

Пропозиції мають бути оформлені на офіційному бланку (за наявності) відповідно до аплікаційної форми – Заявка на участь у конкурсі, підписані та належно завірені (підпис уповноваженої посадової особи учасника та печатка (за наявності) або КЕП / ЕЦП).

До пропозиції учасники обов’язково мають додати:

  • Усі підтверджувальні кваліфікаційні документи згідно з цією конкурсною документацією (документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних проєктів, зокрема копії договорів та актів виконаних робіт, листи-відгуки, покликання на відповідні результати тощо; склад команди та резюме залучених експертів, копії їхніх сертифікатів (за наявності), інші документи, що підтверджують досвід залучених фахівців; описову довідку та документи, що підтверджують відповідність матеріально-технічної бази учасника потребам забезпечення виконання проєкту; інші підтверджувальні документи на розгляд учасника).
  • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції.
  • Лист щодо відсутності серед кінцевих бенефіціарів власників, членів або учасників (акціонерів) компанії, що мають частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, громадян російської федерації / республіки білорусь / ісламської республіки іран, а в разі наявності у них такої частки – один із документів на підтвердження його / їх проживання на території України на законних підставах.
  • Виписку з реєстру, що учасника тендеру не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційної процедури.
  • Детальний бюджет із зазначенням кількості днів повної зайнятості (повний робочий день) / кількості годин із погодинною фіксованою ставкою та вартість кожної послуги. Загальна запропонована вартість має містити всі накладні та інші витрати, які можуть з’явитися під час виконання контракту.
  • Реєстраційні документи учасників:
    • – для юридичних осіб – копія статуту; копія виписки з ЄДР; свідоцтво платника ПДВ або єдиного податку; копія наказу про призначення керівника;
    • – для фізичних осіб-підприємців – копія виписки з ЄДР; свідоцтво платника ПДВ або єдиного податку.

Терміни та адреса подання заявок: Підписані та належно завірені (підпис / печатка або КЕП / ЕЦП, PDF-формат) пропозиції (пакет документів) учасники мають надсилати в електронному вигляді на пошту [email protected] або у паперовій формі на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа, обов’язково зазначивши в темі листа «EGAP_ ПЗ_ІС_УПФ_ПМД». Заявки на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше ніж 17:00 17 грудня 2025 року. Пропозицій, отриманих після кінцевого строку подання, до розгляду не прийматимуть.

Зверніть увагу: Замовник залишає за собою право контактувати лише з відібраними учасниками, приймати пропозиції або не приймати будь-якої з отриманих пропозицій. Учасник у будь-який момент до кінцевого терміну подання цінових пропозицій, але не пізніше ніж 12.12.2025 р., може звернутися до Замовника за роз’ясненнями або уточненнями щодо предмета закупівлі на електронну адресу: [email protected] – та отримати відповідь в електронному вигляді. Замовник може в будь-який момент до закінчення строку подання пропозицій внести зміни в конкурсну документацію та повідомити про це всіх учасників. До моменту підписання договору про виконання робіт Замовник не має жодних зобов’язань щодо учасників процедури закупівлі. Замовник залишає за собою право відхилити тендерні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі або скасувати тендер у разі настання таких умов, але не виключно, як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; якщо здійснення закупівлі стало неможливим через дію непереборної сили; у разі скорочення видатків на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг тощо. У разі виявлення проявів корупції, змови учасників тендеру, примусу під час конкурентної боротьби або виконання контракту, участі в тендері пов’язаних осіб тощо результати тендеру будуть скасовані або договір із відповідним Виконавцем буде достроково розірваний в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким Виконавцем за договором та відшкодуванням збитків, завданих Замовникові. Учасник може надавати послуги тільки через одну юридичну особу (виняток: якщо подають спільну заявку на участь дві або більше юридичних осіб або ФОП, вона має містити угоду про співпрацю або меморандум, укладений на термін, не менший за термін дії договору, що укладається за результатами тендеру, учасниками якого є зазначена група осіб) та не має права змінювати надавача послуг упродовж терміну дії договору (виняток – реорганізація юридичної особи / зміна назви / злиття).