Подiлитись
16/07/2022
Конкурс на вибір постачальника із виготовлення та розміщення зовнішньої реклами

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір постачальника із виготовлення та розміщення зовнішньої реклами (білбордів, сітілайтів, цифрових екранів тощо).

​​Фонд Східна Європа – українська благодійна неприбуткова організація, історія якої починається ще від 1992 року. Сьогодні Фонд Східна Європа є одним серед лідерів громадського сектору в Україні, реалізувавши понад 100 програм різного масштабу, тривалості та складності. 

Від перших днів повномасштабної війни Фонд Східна Європа надає допомогу людям, які вимушено залишили домівки, перебувають на територіях, де тривають бойові дії, та тим, хто постраждав від воєнних дій. 

Наразі в межах реалізації програми «Дивись під ноги!», на меті якої – покращення обізнаності громадян про мінну небезпеку, Фонд оголошує конкурс на розміщення зовнішньої реклами гуманітарно-соціального спрямування в областях, де тривали активні бойові дії.

Загальна інформація про рекламну кампанію:

Період розміщення: серпень–вересень 2022 року. 

Загальна тривалість кампанії – не менше двох місяців.

Географія проведення: Київська, Сумська області. 

Рекламні носії – пропозиції мають містити (але не обмежуватись): 

  • щити 3х6 м
  • сітілайти 1,2х1,8 м
  • цифрові екрани 

Вимоги до адресних програм:

  • Запропоновані на конкурс адресні програми мають бути максимально збалансованими за якістю рекламних носіїв та досягати оптимального охоплення населення.
  • Кількість носіїв зовнішньої реклами має бути збалансованою, але не бути меншою за 115 носіїв на рекламну кампанію. 
  • Носії зовнішньої реклами мають бути розташовані на основних транспортних магістралях, розв’язках, а також – у центральних та спальних районах міст. 

Пакет документів, які має надіслати заявник для участі у конкурсі:

  1. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  2. Цінова пропозиція із деталізацією та зазначенням платіжних умов договору (аванс, постоплата тощо).
  3. Адресна програма, що пропонується. 

Заявки приймають від юридичних осіб (ЮО) та фізичних осіб-підприємців (ФОП).

Пропозиція оформлюється на бланку (за наявності), підписується уповноваженою посадовою особою та скріплюється печаткою (за наявності).

Просимо звернути увагу, що вищевказана закупівля є операцією, що підлягає звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги). Відповідно до зазначеного, всі розрахунки проводитимуть за ціною «без ПДВ».

Критерії обрання постачальника послуг:

  1. Якість адресної програми (збалансованість, розміщення, потенційне охоплення аудиторії).
  2. Загальна вартість послуг із деталізацією.
  3. Умови надання послуг (строки розміщення, звітування, контроль якості, можливість друку та логістики рекламних матеріалів тощо). 

Терміни та адреса подання заявок

Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] не пізніше 6 серпня 2022 року із темою листа «DCA – Зовнішня реклама».

Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.