Подiлитись
06/10/2022
Конкурс на вибір підрядника зі створення спеціального медійного проєкту

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника зі створення спеціального медійного проєкту. 

Конкурс триває у межах програми «Дивись під ноги!», яка реалізується Фондом Східна Європа у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) коштом DanChurchAid. 

На меті програми «Дивись під ноги!» – покращити обізнаність громадян про мінну небезпеку і, як наслідок, – мінімізувати кількість нещасних випадків, смертей та поранень, пов’язаних із неправильним поводженням із вибухонебезпечними предметами (ВНП).    

Завдання конкурсу – вибрати виконавця, який реалізує спеціальний медійний проєкт, покликаний у найбільш ефективний спосіб донести до цільової аудиторії інформацію про небезпеку від вибухонебезпечних предметів, правила поведінки у разі виявлення таких предметів та заходів для мінімізації загроз життю, пов’язаних із ВНП.

Цільова аудиторія спеціального медійного проєкту: дорослі, свідомі громадяни України, віком 18–54 роки.

Тривалість реалізації проєкту: жовтень–листопад 2022 року.

Формати матеріалів: будь-які, що, на думку виконавців, можуть ефективно виконати поставлене завдання (текстовий, відео- та фотоконтент, радіоконтент, SMM тощо).

Очікувані показники ефективності: охоплення аудиторії – 500,000 і більше. 

Передбачений бюджет проєкту: 248 780 грн разом із ПДВ.

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  1. Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності. 
  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  3. Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.

До критеріїв якості належать: 

  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх спеціальних проєктів у ЗМІ з наведенням результатів їх реалізації); 
  • оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його креативно-організаційні можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
  • оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації спеціального медійного проєкту, що може містити, але не обмежуватись, створенням текстуального, фото- та відеоконтенту, SMM-просування тощо. 

Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження спеціальних медійних проєктів у державному та громадському секторах буде перевагою. 

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

Терміни подання та контакти 

Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 20 жовтня 2022 року.

Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «Медійний спецпроєкт». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.

Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Спецпроєкт – запитання».

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.