Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення комунікаційного супроводу активностей національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта в інтернеті на основі піврічного контракту.
Мета залучення підрядника – підвищити впізнаваність національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта серед цільових аудиторій, покращити рівень цифрової грамотності серед українців та допомогти їм із перекваліфікацією або підвищенням кваліфікації.
Закупівлі послуг відбуваються в межах програми «Можливості працевлаштування з Дія.Освіта», що реалізується Фондом Східна Європа у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за підтримки Фонду Тайдс та коштом Google.org.
Завдання в межах контракту передбачатимуть:
- актуалізацію та доповнення комунікаційної стратегії національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта;
- актуалізацію комунікаційного плану національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта;
- ведення рекламного просування у соціальних мережах Meta та Google Ads;
- ведення сторінок Дія.Освіта у соціальних мережах Facebook, Instagram,Telegram, Threads: розроблення контент-плану, а також подальша підготовка текстів дописів, ілюстрацій, відео, інших форматів;
- розповсюдження щотижневих e-mail розсилок;
- розроблення стратегії ведення ТікТок;
- планування та реалізацію інфлюенс-кампаній;
- моніторинг ефективності та звітність.
Зацікавлених у конкурсі представників/-ць просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою – Форма заявки на участь у конкурсі
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
- Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.
Критерії оцінювання конкурсних заявок
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.
До критеріїв якості належить:
- оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх комунікаційних кампаній, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації; а також бюджетів – якщо це не становить комерційної таємниці);
- оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
- оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації комунікаційного супроводу, що може містити SMM-інструменти; брендинг та розроблення візуальних стратегій тощо.
- Фінансова складова буде оцінена, виходячи з критеріїв реалістичності та збалансованості вартості запропонованих робіт.
Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
- Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
- Портфоліо конкурсанта, що описує його досвід (не менше трьох кейсів), операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців.
- Заповнену таблицю із вартістю послуг.
Терміни та адреса подання заявок
Заявки на участь у конкурсі мають бути підписані за допомогою КЕП та надіслані на електронну пошту [email protected] не пізніше 20 квітня 2024 року. У темі листа, будь ласка, зазначайте «Комунікаційний супровід Дія.Освіта».