Подiлитись
08/04/2024
Конкурс на вибір підрядника з комунікаційної підтримки

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення комунікаційного супроводу активностей національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта в інтернеті на основі піврічного контракту.

Мета залучення підрядника – підвищити впізнаваність національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта серед цільових аудиторій, покращити рівень цифрової грамотності серед українців та допомогти їм із перекваліфікацією або підвищенням кваліфікації.

Закупівлі послуг відбуваються в межах програми «Можливості працевлаштування з Дія.Освіта», що реалізується Фондом Східна Європа у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за підтримки Фонду Тайдс та коштом Google.org.

Завдання в межах контракту передбачатимуть:

  • актуалізацію та доповнення комунікаційної стратегії національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта;
  • актуалізацію комунікаційного плану національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта;
  • ведення рекламного просування у соціальних мережах Meta та Google Ads;
  • ведення сторінок Дія.Освіта у соціальних мережах Facebook, Instagram,Telegram, Threads: розроблення контент-плану, а також подальша підготовка текстів дописів, ілюстрацій, відео, інших форматів;
  • розповсюдження щотижневих e-mail розсилок;
  • розроблення стратегії ведення ТікТок;
  • планування та реалізацію інфлюенс-кампаній;
  • моніторинг ефективності та звітність.

Зацікавлених у конкурсі представників/-ць просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою – Форма заявки на участь у конкурсі

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.

До критеріїв якості належить:

  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх комунікаційних кампаній, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації; а також бюджетів – якщо це не становить комерційної таємниці);
  • оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
  • оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації комунікаційного супроводу, що може містити SMM-інструменти; брендинг та розроблення візуальних стратегій тощо.
  • Фінансова складова буде оцінена, виходячи з критеріїв реалістичності та збалансованості вартості запропонованих робіт.

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Портфоліо конкурсанта, що описує його досвід (не менше трьох кейсів), операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців.
  • Заповнену таблицю із вартістю послуг.

Терміни та адреса подання заявок

Заявки на участь у конкурсі мають бути підписані за допомогою КЕП та надіслані на електронну пошту [email protected] не пізніше 20 квітня 2024 року. У темі листа, будь ласка, зазначайте «Комунікаційний супровід Дія.Освіта».