Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення комунікаційного супроводу активностей національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта в інтернеті на основі піврічного контракту.
Мета залучення підрядника – підвищити впізнаваність національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта серед цільових аудиторій, покращити рівень цифрової грамотності серед українців та допомогти з перекваліфікацією або підвищенням кваліфікації.
Закупівлі послуг відбуваються в межах програми, що реалізується Фондом Східна Європа у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за підтримки Фонду Тайдс та коштом Google.org.
Завдання в межах контракту передбачатимуть:
- розроблення комунікаційної стратегії національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта;
- розроблення комунікаційного плану національної едьютейнмент-платформи актуальних знань та навичок Дія.Освіта;
- ведення рекламного просування у соціальних мережах Meta та Google Ads;
- ведення сторінок Дія.Освіта у соціальних мережах Facebook, Instagram,Telegram, Threads: розроблення контент-плану, а також подальша підготовка текстів дописів, ілюстрацій, відео, інших форматів;
- розповсюдження щотижневого дайджесту;
- розроблення креативних концепцій для спеціальних проєктів;
- планування та реалізація інфлюенс-кампаній;
- моніторинг ефективності та звітність.
Зацікавлених у відборі представників(-ць) просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою: Таблиця із вартістю послуг комунікаційного супроводу
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
- Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.
Критерії оцінювання конкурсних заявок
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.
До критеріїв якості належить:
- оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх комунікаційних кампаній, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації, а також бюджетів – якщо це не становить комерційної таємниці);
- оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
- оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації комунікаційного супроводу, що може містити SMM-інструменти, брендинг та розроблення візуальних стратегій тощо.
- фінансова складова буде оцінена, виходячи з критеріїв реалістичності та збалансованості вартості запропонованих робіт.
Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
- Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
- Портфоліо конкурсанта, що описує його досвід (не менше трьох кейсів), операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців.
- Заповнену таблицю із вартістю послуг.
Терміни та адреса подання заявок:
Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] не пізніше 14 серпня 2023 року. У темі листа, будь ласка, зазначайте «Комунікаційний супровід Дія.Освіта».
Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.