Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника із надання SMM-послуг для просування в мережі «Інтернет» своєї діяльності.
Виконавець послуг на основі річного контракту має забезпечувати SMM-супровід програм та проєктів Фонду Східна Європа, спираючись на конкретне технічне завдання, що надходитиме від комунікаційних координаторів/комунікаційних менеджерок Фонду.
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
Критерії оцінювання конкурсних заявок
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.
До критеріїв якості належить:
Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження SMM-кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
Просимо звернути увагу, що вищевказана закупівля є операцією, що підлягає звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги). Відповідно до зазначеного, всі розрахунки проводитимуться за ціною «без ПДВ». Рекомендуємо отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту подання документів на конкурс.
Терміни подання та контакти
Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 18 серпня 2022 року.
Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «SMM-просування». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.
Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «SMM-просування – запитання».
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.