Подiлитись
28/07/2022
Конкурс на вибір підрядника із надання SMM-послуг

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника із надання SMM-послуг для просування в мережі «Інтернет» своєї діяльності.

Виконавець послуг на основі річного контракту має забезпечувати SMM-супровід програм та проєктів Фонду Східна Європа, спираючись на конкретне технічне завдання, що надходитиме від комунікаційних координаторів/комунікаційних менеджерок Фонду. 

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  1. Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності. 
  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  3. Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.

До критеріїв якості належить: 

  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо  продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх SMM- та/або digital-кампаній з наведенням прикладів розроблених стратегій та результатів їх реалізації; а також бюджетів, якщо це не становить комерційної таємниці); 
  • оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його інтелектуальні та операційні можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі (просування у Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn; Google Ads; створення та супровід Youtube-каналів тощо);
  • оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації комунікаційного супроводу, що може містити, але не обмежуватись SMM-інструментами (брендинг та розроблення візуальних стратегій; проведення навчання; медіарілейшнз; зйомка відеороликів та створення анімації тощо). 

Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження SMM-кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою. 

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Перелік власників та виконавчих директорів компанії.
  • Портфоліо конкурсанта, що детально описує його операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців.
  • Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів розроблених та впроваджених SMM- та/або digital-кампаній та інших робіт із гіперпосиланнями на них (не менше трьох проєктів). 
  • Цінові пропозиції за переліком видів робіт, що зазначені у запропонованій формі — Вартість послуг із SMM-супроводу.

Просимо звернути увагу, що вищевказана закупівля є операцією, що підлягає звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги). Відповідно до зазначеного, всі розрахунки проводитимуться за ціною «без ПДВ». Рекомендуємо отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту подання документів на конкурс.

Терміни подання та контакти 

Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 18 серпня 2022 року.

Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «SMM-просування». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.

Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «SMM-просування – запитання».

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.