Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника із надання послуг із маркетингового консультування та супроводу.
Завдання конкурсу – вибрати виконавця, який забезпечить для Фонду Східна Європа надання послуг із маркетингового консультування та супроводу на основі річного контракту.
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
Критерії оцінювання конкурсних заявок
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, а фінансова складова – 40%.
До критеріїв якості належить:
Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження маркетингових кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
Зверніть, будь ласка, увагу
Просимо звернути увагу, що певні роботи в межах річного контракту із переможцем конкурсу оплачуватимуться Фондом Східна Європа в межах програм, операції за якими підлягають звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги).
Відповідно до зазначеного, всі розрахунки за цими послугами проводитимуться за ціною «без ПДВ». Рекомендуємо отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту подання документів на конкурс, а в ціновій пропозиції вказувати вартість послуг «без ПДВ».
Терміни подання та контакти
Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 28 жовтня 2024 року.
Пропозиції (пакет документів) подають запечатаним конвертом, завіреним підписами уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності) на адресу: Фонд Східна Європа, вул. Саксаганського 96, 5 поверх, Київ, 01032, Україна.
На конверті має бути зазначене повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Маркетинговий супровід – запитання».
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.