Подiлитись
14/10/2024
Конкурс на вибір підрядника із маркетингового супроводу

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника із надання послуг із маркетингового консультування та супроводу.

Завдання конкурсу – вибрати виконавця, який забезпечить для Фонду Східна Європа надання послуг із маркетингового консультування та супроводу на основі річного контракту.

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, а фінансова складова – 40%.

До критеріїв якості належить:

  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх клієнтів, для яких здійснювались послуги маркетингового консультування та супроводу з наведенням прикладів розроблених стратегій/кампаній/робіт та результатів їх реалізації; а також бюджетів, якщо це не становить комерційної таємниці);
  • оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його інтелектуальні та операційні можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
  • оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації маркетингового консультування та супроводу, що може містити, але не обмежуватись такими маркетинговими інструментами (брендинг та розроблення візуальних стратегій; проведення навчання; медіарілейшнз; зйомка відеороликів та створення анімації, проведення digital-кампаній, ведення соціальних мереж, розроблення та підтримка сайтів, організація івентів тощо).

Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження маркетингових кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Заповнену форму — Заявка на участь у тендері/конкурсі на закупівлю, що містить також цінову пропозицію.
  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Резюме фахівців, які детально описують їхню кваліфікацію та досвід.
  • Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів маркетингових кампаній та послуг із консультування із гіперпосиланнями на них (не менше трьох проєктів).

Зверніть, будь ласка, увагу

Просимо звернути увагу, що певні роботи в межах річного контракту із переможцем конкурсу оплачуватимуться Фондом Східна Європа в межах програм, операції за якими підлягають звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги).

Відповідно до зазначеного, всі розрахунки за цими послугами проводитимуться за ціною «без ПДВ». Рекомендуємо отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту подання документів на конкурс, а в ціновій пропозиції вказувати вартість послуг «без ПДВ».

Терміни подання та контакти

Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 28 жовтня 2024 року.

Пропозиції (пакет документів) подають запечатаним конвертом, завіреним підписами уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності) на адресу: Фонд Східна Європа, вул. Саксаганського 96, 5 поверх, Київ, 01032, Україна.

На конверті має бути зазначене повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Маркетинговий супровід – запитання».

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.