Подiлитись
05/07/2023
Конкурс на вибір підрядника для забезпечення консультаційно-комунікаційного супроводу

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника для забезпечення консультаційно-комунікаційного супроводу Фонду Східна Європа.

Конкурс триває у межах проєкту «Фенікс: Сильна Україна під час війни (надалі – проєкт Фенікс)», яка реалізується Фондом Східна Європа коштом Європейського Союзу.

Один із компонентів проєкту Фенікс спрямований на посилення інституційно-організаційних спроможностей Фонду Східна Європа та його партнерської мережі (громадських організацій), зокрема розвиток їхніх управлінських, фінансових, фандрейзингових, комунікаційних та інших спроможностей.

Завдання конкурсу

Завданням конкурсу є обрання підрядника для надання послуг консультаційно-комунікаційного супроводу щодо покращення навичок та компетенцій співробітників Фонду Східна Європа, а також співробітників організацій, що входять до партнерської мережі щодо реалізації інформаційні кампанії за участі інфлюєнсерів (в тому числі – всесвітньовідомих), взаємодіяти з національними та іноземними медіа, заручатись партнерствами з боку центральних органів державної влади тощо.

Компетенції та навички такого штибу дозволять організації значно розширювати цільові аудиторії своєї діяльності, налагоджувати взаємини з медіа та будувати довготривалі партнерства з комунікаційними департаментами державних органів влади, що, в свою чергу, гарно впливатиме на впізнаваність організації та її фандрейзинговий потенціал.

Організатори конкурсу виходять з припущення, що для здобуття потрібних компетенцій та навичок найефективнішим стане метод learning by doing. Тож потенційним учасникам конкурсу пропонується в межах своєї заявки запропонувати такий для реалізації інформаційно-комунікаційний проєкт (кампанію), який би відповідав всім вищеозначеним вимогам та був в межах запропонованого бюджету.

Також планується, що результати реалізації такого інформаційно-комунікаційного проєкту (кампанії) будуть оформлені у вигляді комунікаційного кейсу, що включатиме в себе опис рекомендацій, процедур та результатів та будуть поширені серед організацій громадського сектору – партнерської мережі Фонду.

У конкурсі можуть брати участь як індивідуальні комунікаційні спеціалісти, які мають досвід планування та реалізації інформаційних кампаній національного рівня із залученням інфлюєнсерів, так і комунікаційні агенції з подібним досвідом.

Тривалість реалізації проєкту: серпень-грудень 2023 року.

Передбачений бюджет проєкту: 760 000 грн з ПДВ.

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.

До критеріїв якості належать:

  • якість пропозиції (концепція та формат інформаційного проєкту (кампанії), що пропонується до реалізації; творча складова, механізми дистрибуції контенту, прогнозовані показники ефективності тощо);
  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх спецпроєктів з наведенням результатів їх реалізації);
  • оцінка кадрового та операційного потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його креативно-організаційні можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Концепція інформаційного проєкту, що пропонується до реалізації.
  • Бюджет інформаційного проєкту, що пропонується до реалізації.
  • Календарний план проєкту, що пропонується до реалізації.
  • Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів розроблених та впроваджених спецпроєктів (не менше трьох).
  • Резюме фахівців, залучених до виконання проєкту.
  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Заповнену заявку на участь у конкурсі

Терміни подання та контакти

Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 31 липня 2023 року включно.

Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «Проєкт Фенікс Україна» // Консультаційно-комунікаційний супровід». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.

Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Проєкт Фенікс Україна» // Запитання».

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.