Подiлитись
27/01/2025
Конкурс на пошук підрядника для розроблення комунікаційної стратегії та виконання операційних комунікаційних завдань

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» оголошує конкурс на пошук підрядника для розроблення комунікаційної(-их) стратегії(-й), а також виконання операційних комунікаційних завдань терміном на один рік.

На меті – забезпечити ефективну та системну комунікаційну підтримку проєктів та програм Фонду, що виконуються коштом донорів організації.

Завдання в межах контракту передбачатимуть:

  • Розроблення комунікаційної стратегії:
    • – Проведення медіааудиту, аналізу інформаційного поля та соціальних мереж.
    • – Аналіз досягнень та попереднього комунікаційного досвіду програми / проєкту для виявлення сильних і слабких сторін.
    • – Інтерв’ювання членів проєктної / програмної команди та інших стейкхолдерів.
    • – Аналіз наявних організаційних та комунікаційних ресурсів команди.
    • – Проведення стратегічної сесії з командою проєкту для визначення ключових напрямів та цілей.
    • – Визначення позиціонування, ключових комунікаційних цілей, завдань та ризиків.
    • – Визначення стейкхолдерів проєкту та аналіз медіасередовища на основі наданої інформації (без проведення додаткових маркетингових досліджень).
    • – Підготовка ключових повідомлень, що відображають місію та цінності програми / проєкту.
    • – Розроблення комунікаційної стратегії терміном на рік.
  • Операційна робота та комунікаційний супровід
    • – Розроблення коротко- та довгострокового комунікаційного плану відповідно до комунікаційної стратегії.
    • – Підготовка меседж-боксів та текстів різних форматів (пресанонси, пресрелізи, авторські колонки, статті тощо), зокрема для соціальних мереж.
    • – Формування медіалиста для органічних публікацій та партнерств.
    • – Підготовка рекомендацій щодо вибору медіа, пітчинг тем представникам ЗМІ, підготовка та розміщення матеріалів, включно з міжнародними медіа.
    • – Менеджмент спецпроєктів та формування інформаційних партнерств із брендами, ком’юніті та амбасадорами для реалізації комунікаційних завдань.
    • – Підготовка тез для участі ключових спікерів у публічних заходах.
    • – Формування списку конференцій для спікерських можливостей, підготовка та подання заявок на участь.
    • – Ініціація інтерв’ю у медіа, подкастах та на інших інформаційних майданчиках для підвищення впізнаваності програми / проєкту.
    • – Пітчинг новин програми / проєкту, колонок та коментарів в українські та міжнародні медіа для розширення охоплення.
    • – Формування списку рейтингів та нагород, підготовка та подання кейсів.
    • – Пресофіс: відпрацювання вхідних запитів, акредитація журналістів на заходи за потреби.
    • – Щомісячний моніторинг інформаційних приводів та трендів для адаптації комунікаційного плану.
    • – Контроль ефективності комунікацій: медіамоніторинг, формування звітності, корегування плану за потреби.

Критерії оцінювання конкурсних заявок:

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.

До критеріїв якості належить:

  • Оцінка попереднього досвіду заявника. Конкурсанти мають продемонструвати кейси своїх комунікаційних проєктів, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації.
  • Оцінка кадрового потенціалу конкурсанта. Портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі.
  • Наявність позитивних рекомендацій від замовників (не менше двох).

До критеріїв фінансової оцінки належить:

  • Реалістичність бюджету. Відповідність зазначеної вартості робіт середньоринковим розцінкам.
  • Економічна вигідність. Конкурентоспроможності вартості пропозиції порівняно з іншими заявками, враховуючи співвідношення «ціна-якість».

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Зацікавлених у відборі представників просимо надати свої пропозиції, скориставшись запропонованою формою заявки.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймають від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО / ФОП (за наявності) відповідно до запропонованої форми заявки, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
  • копія документу, що підтверджує статус платника податків.

Важливо! Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа виконує проєкти та програми, операції за якими можуть підлягати звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги).

Відтак ми просимо учасників конкурсу надавати свої цінові пропозиції як з ПДВ, так і без ПДВ та у єдиній валюті – українська гривня. Посилання на відповідний еквівалент вартості пропозиції у будь-якій іноземній валюті може бути тільки як додаткова інформація та не може бути використана для порівняння цінових пропозицій учасників.

Терміни та адреса подання заявок:

Підписані та оформлені належним чином пропозиції у PDF-форматі (пакет документів) мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] не пізніше 10 лютого 2025 року (включно) з темою листа «Підрядник для розроблення комунікаційної стратегії».

Питання щодо цього конкурсу просимо адресувати на пошту [email protected] не пізніше 6 лютого 2025 року із зазначенням теми листа «Комунікаційна стратегія – уточнення».