Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для надання послуг менеджера / менеджерки процесу розробки (IT Product & Project Manager).
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Формат співпраці: повна зайнятість, віддалено.
Протягом 2025 року в Україні втілюється реформа медико-соціальної експертизи та впровадження оцінювання повсякденного функціонування, яке спрямоване на підтримку громадянина з обмеженнями щодо виконання повсякденних завдань задля ведення максимально можливого повноцінного життя. У межах реформи впроваджується електронна система на базі Платформи державних реєстрів Дія.Engine, яка має бути якісно удосконалена протягом 2025 року та інтегрована з мінімум п’ятьма державними реєстрами. Для координації процесу розроблення шукаємо IT Product & Project менеджера/-ку.
Обов’язки у межах співпраці:
- Продуктове управління:
- – формування та підтримка продуктового бачення та roadmap;
- – визначення та управління продуктовими вимогами (збір, аналіз, пріоритизація);
- – співпраця з технічною командою для розроблення рішень, що відповідають бізнес-цілям;
- – робота з підтримкою та користувачами для збору зворотного звʼязку та вдосконалення продукту.
- Управління проєктами:
- – планування, контроль та моніторинг проєктних етапів, бюджетів, ризиків та ресурсів;
- – тісна координація команди розробки та координація з бізнес-аналітиками, тестувальниками та командою технічної підтримки;
- – підготовка та оновлення основних проєктних документів (roadmap, плани комунікацій, матриці ризиків тощо);
- – взаємодія із зацікавленими сторонами (державні органи, донори, постачальники, партнери);
- – контроль якості розроблення та забезпечення відповідності вимогам.
- Комунікація та звітність:
- – взаємодія з представниками Міністерства охорони здоровʼя та партнерами;
- – підготовка звітності щодо статусу розроблення, витрат, ризиків, проблем та досягнень;
- – управління змінами та ризиками.
Необхідні навички та вимоги:
- Досвід роботи:
- – 3+ роки досвіду в управлінні ІТ-продуктами та/або проєктами;
- – досвід управління технічними командами від 5 осіб;
- – практичний досвід роботи з повним циклом SDLC (Software Development Life Cycle);
- буде перевагою досвід роботи з розробленням enterprise-програмних продуктів.
- Методології та інструменти:
- – знання Agile (Scrum, Kanban), Waterfall;
- – досвід роботи з T&M та Fixed Price контрактами;
- – використання JIRA, Confluence, MS Project;
- – вільне володіння українською та англійською (upper-intermediate і вище);
- – вміння ефективно спілкуватися з технічними та нетехнічними фахівцями.
- Відповідні сертифікації та освіта будуть перевагою.
- Додаткова технічна експертиза буде перевагою.
Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з позначкою «Менеджер / менеджерка процесу розроблення» до 25 березня 2025 року включно.