Подiлитись
11/03/2025
Конкурс на пошук підрядника для надання послуг менеджера / менеджерки процесу розробки (IT Product & Project Manager)

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для надання послуг менеджера / менеджерки процесу розробки (IT Product & Project Manager).

Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Формат співпраці: повна зайнятість, віддалено.

Протягом 2025 року в Україні втілюється реформа медико-соціальної експертизи та впровадження оцінювання повсякденного функціонування, яке спрямоване на підтримку громадянина з обмеженнями щодо виконання повсякденних завдань задля ведення максимально можливого повноцінного життя. У межах реформи впроваджується електронна система на базі Платформи державних реєстрів Дія.Engine, яка має бути якісно удосконалена протягом 2025 року та інтегрована з мінімум п’ятьма державними реєстрами. Для координації процесу розроблення шукаємо IT Product & Project менеджера/-ку.

Обов’язки у межах співпраці:

  • Продуктове управління:
    • – формування та підтримка продуктового бачення та roadmap;
    • – визначення та управління продуктовими вимогами (збір, аналіз, пріоритизація);
    • – співпраця з технічною командою для розроблення рішень, що відповідають бізнес-цілям;
    • – робота з підтримкою та користувачами для збору зворотного звʼязку та вдосконалення продукту.
  • Управління проєктами:
    • – планування, контроль та моніторинг проєктних етапів, бюджетів, ризиків та ресурсів;
    • – тісна координація команди розробки та координація з бізнес-аналітиками, тестувальниками та командою технічної підтримки;
    • – підготовка та оновлення основних проєктних документів (roadmap, плани комунікацій, матриці ризиків тощо);
    • – взаємодія із зацікавленими сторонами (державні органи, донори, постачальники, партнери);
    • – контроль якості розроблення та забезпечення відповідності вимогам.
  • Комунікація та звітність:
    • – взаємодія з представниками Міністерства охорони здоровʼя та партнерами;
    • – підготовка звітності щодо статусу розроблення, витрат, ризиків, проблем та досягнень;
    • – управління змінами та ризиками.

Необхідні навички та вимоги:

  • Досвід роботи:
    • – 3+ роки досвіду в управлінні ІТ-продуктами та/або проєктами;
    • – досвід управління технічними командами від 5 осіб;
    • – практичний досвід роботи з повним циклом SDLC (Software Development Life Cycle);
    • буде перевагою досвід роботи з розробленням enterprise-програмних продуктів.
  • Методології та інструменти:
    • – знання Agile (Scrum, Kanban), Waterfall;
    • – досвід роботи з T&M та Fixed Price контрактами;
    • – використання JIRA, Confluence, MS Project;
    • – вільне володіння українською та англійською (upper-intermediate і вище);
    • – вміння ефективно спілкуватися з технічними та нетехнічними фахівцями.
  • Відповідні сертифікації та освіта будуть перевагою.
  • Додаткова технічна експертиза буде перевагою.

Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з позначкою «Менеджер / менеджерка процесу розроблення» до 25 березня 2025 року включно.