Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для надання послуг експерта/-ти для підтримки проєктів у сфері охорони здоров’я, зокрема розроблення та впровадження комплексних електронних публічних послуг: послуги з реєстрації смерті, з надання державної підтримки військовослужбовцям, особам, звільненим з військової служби, «єМалятко» та сервісів для забезпечення доступу користувача до функціональних можливостей Електронна система охорони здоров’я (ЕСОЗ).
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Функції експерта/-ки у межах співпраці:
- Аналіз та підготовка пропозицій щодо змін до нормативно-правової бази.
- Експертиза та оптимізація бізнес-процесів: аналіз наявних бізнес-процесів послуг у сфері охорони здоров’я (as-is); розроблення оптимізованих цільових бізнес-процесів (to-be).
- Консультаційна підтримка під час розроблення технічного завдання та інтеграції систем.
- Участь у комунікації зі стейкхолдерами.
Орієнтовні вимоги до кандидата/-ки:
- Освіта: вища юридична, та/або у сфері державного управління, та/або у сфері охорони здоров’я (організація охорони здоров’я), та/або у сфері інформаційних технологій.
- Досвід роботи – щонайменше 5 років професійного досвіду у одній або декількох з таких сфер:
- – організація та функціонування системи охорони здоров’я, зокрема обіг медичної документації, робота з ЕСОЗ;
- – реалізація проєктів цифрової трансформації, впровадження електронних послуг, зокрема у сфері охорони здоров’я.
- Досвід аналізу та оптимізації бізнес-процесів у державному секторі.
Обов’язкові навички та компетенції:
- Глибоке знання законодавства України:
- – у сферах державної реєстрації актів цивільного стану;
- – у сфері охорони здоров’я (зокрема щодо видачі медичних свідоцтв, довідок, функціонування систем у сфері охорони здоров’я).
- Аналітичні навички: здатність аналізувати складні нормативно-правові акти, систематизувати інформацію, формулювати обґрунтовані висновки та пропозиції, аналізувати процеси публічних, електронних публічних послуг, будувати процеси публічних, електронних публічних послуг.
- Розуміння принципів функціонування та взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.
- Знання основ управління проєктами.
Бажані навички та компетенції:
- Досвід роботи або взаємодії з Міністерством цифрової трансформації, Міністерством юстиції, Міністерством охорони здоров’я.
- Розуміння сучасних підходів до надання публічних послуг.
- Досвід роботи з управлінням змінами в державних органах.
- Знання спеціалізованого програмного забезпечення для моделювання бізнес-процесів (Camunda, Bizagi Modeler, Visio або аналоги).
- Досвід взаємодії з командою розроблення ІТ-продуктів.
Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме та/або мотиваційний лист на адресу [email protected] з позначкою «Експерти – охорона здоров’я» до 20 червня 2025 року включно.
Фонд залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.