Подiлитись
27/11/2023
Дві нагороди Effie Awards Ukraine

У п’ятницю, 24 листопада, під час національної Церемонії нагородження Effie Awards Ukraine були оголошені імена переможців. 

Кампанія з мінної безпеки «Дивись під ноги!», яку Державна служба України з надзвичайних ситуацій утілила спільно з Фондом Східна Європа, отримала одразу дві нагороди Effie Awards Ukraine: «срібло» — у категорії Non-profit, «бронзу» — у категорії Crisis Response / Critical Pivot.

Основна мета інформаційно-просвітницької кампанії «Дивись під ноги!», що реалізовувалась коштом DanChurchAid із червня 2022 до лютого 2023 року, було покращення обізнаності громадян щодо мінної небезпеки. Це сприяє мінімізації кількості нещасних випадків, смертей та поранень, пов’язаних із неправильним поводженням із вибухонебезпечними предметами.  

Так, у межах кампанії розроблений мобільний застосунок «Розмінування України», проведено навчання ідентифікаторів вибухонебезпечних предметів,  облаштовано інтерактивний клас безпеки для дітей в одному з управлінь ДСНС, проведено серію відкритих уроків на півночі країни, підготовлено дитячу настільну гру тощо. 

Також у співпраці з гуртом ТНМК розроблені пісня з кліпом «Дивись, куди ідеш», підготовлений онлайн-курс «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!», співведучим якого став Олег (Фагот) Михайлюта. Ці продукти завоювали популярність серед мільйонів українців, їх відзначають журі міжнародних комунікаційних премій.  

З повним кейсом можна ознайомитись за покликанням: https://bit.ly/mine_safety_awareness_campaign    

У понеділок, 27 листопада, президент Фонду Східна Європа Віктор Лях привітав Володимира Демчука, тимчасового виконувача обов’язків Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Він передав нагороди та висловив сподівання на подальшу плідну співпрацю. 

«Сьогодні до 30% території України вимагають ретельного обстеження на наявність вибухонебезпечних предметів. ДСНС України разом із міжнародними партнерами робить усе можливе, аби люди на деокупованих територіях могли якомога швидше повернутись до безпечного життя та роботи. Ми також проводимо й роз’яснювальну роботу. І дуже раді, що в 2022 році до численних партнерів приєднався й Фонд Східна Європа. Ці нагороди — чергове свідчення ефективності такої співпраці. Ці зусилля рятують життя», — зауважив Володимир Демчук, очільник ДСНС України. 

Віктор Лях, президент Фонду Східна Європа: «Фонд завжди намагається долучитися своєю експертизою та ресурсами до подолання викликів, що постають перед Україною. Тема мінної безпеки не стала для нас винятком. Ми раді, що наші спільні з ДСНС зусилля високо оцінені комунікаційними практиками. Проте ключова для нас нагорода — це збережені життя та здоров’я українців».  

Церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine передувала конференція Best Marketng Practices, де були презентовані кейси-фіналістів премії. Кампанію з мінної безпеки «Дивись під ноги!» презентували Олександр Хорунжий, пресофіцер ДСНС України, та Вікторія Гладченко, комунікаційна менеджерка Фонду Східна Європа. 

Про Effie Awards: 

Effie Awards — найбільша нагорода в галузі маркетингових комунікацій, яка оцінює поєднання стратегії, креативу і, як результат, ефективність комунікацій. Конкурc заснований в Нью-Йорку 1968 року, і сьогодні перемога в ньому стала глобальним символом успіху в індустрії.

Суддівство в конкурсі ґрунтується на багаторічному міжнародному досвіді Effie та незалежній думці кожного з членів журі. Авторитетні представники сфери маркетингу і реклами аналізують кампанії та визначають переможців у категоріях. Оцінювання відбувається у два тури. Голосування під час суддівства здійснюється анонімно й конфіденційно.

212 членів журі, які оцінювали подані на Effie Awards Ukraine 2023 конкурсні роботи — це провідні маркетологи України, керівники великих компаній та експерти рекламної індустрії.

Із переліком цьогорічних переможців Effie Awards Ukraine можна ознайомитись за покликанням: https://effie.org.ua/winners/2023/