Фонд Східна Європа в межах швейцарсько-української Програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика / бізнес-аналітикині для ініціатив у сфері цифрової трансформації, який/-а працюватиме у тісній співпраці з Міністерством соціальної політики України.
Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади й громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.
У межах компоненту «Електронні послуги» Програми EGAP виконується переведення в електронну форму публічних послуг, що містить аналіз та підготовку змін до нормативної бази, оптимізацію бізнес-процесів надання послуги, опрацювання технічних вимог до програмного забезпечення, організацію робіт щодо розроблення комп’ютерних систем, тестування, впровадження та підтримку роботи створених е-послуг.
Основні завдання:
- Здійснити аналіз та відображення бізнес-процесів у контексті реінжинірингу процесів закупівель соціальних послуг з виникнення прав на соціальну підтримку та переходу до соціальних статусів, котрі включають, але не обмежуються наступними:
- – особи з інвалідністю;
- – особи, що постраждали від ядерних аварій та/або Чорнобильської катастрофи;
- – жертви нацистських переслідувань;
- – реабілітовані особи;
- – особи, що постраждали від торгівлі людьми.
 
- Оцінити наявні бізнес-процеси та надати підтримку для розроблення нових на основі проведеного аналізу та міжнародного досвіду, включно з імплементацією ІТ-рішень.
- Надати експертну підтримку для уможливлення надання нових послуг онлайн через ресурси Мінсоцполітики, портал Дія та Додаток Дія, включно, за необхідності, з розробленням конкретних інструментів.
- Підтримати запуск послуг онлайн на ресурсах Мінсоцполітики та порталі Дія, розроблення конкретних інструментів, які підтримують реформу, включно з імплементацією ІТ-рішень:
- – збір та аналіз критеріїв із залученням зацікавлених сторін за допомогою різних методів (інтерв’ю із зацікавленими сторонами, анкетування тощо) для складання бізнес та технічних вимог;
- – координація та проведення консультацій з ключовими зацікавленими сторонами (центральними органами виконавчої влади, включно з міністерствами та відомствами), які залучені до реформи;
- – розроблення технічних вимог та специфікацій щодо модернізації ресурсів Мінсоцполітики, Порталу та Додатку Дія для впровадження нових послуг Міністерства соціальної політики.
 
- Документувати функціональності інформаційної системи/послуг, розробити технічні вимоги, завдання та специфікації.
- Моделювати інтерфейси та концепти інтерактивних форм.
- Підтримувати інші операційні завдання проєктної команди, включно з підтримкою інфраструктурних змін щодо запуску послуг онлайн в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери та на порталі Дія, реінжиніринг послуг.
- Координувати роботу з проєктною командою, що займатиметься розробленням нового проєктного рішення.
- Надавати підтримку розробникам.
- Проводити регулярні зустрічі з зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до інформаційної системи/послуг та робити регулярні презентації для демонстрації завершених етапів проєкту.
- Вивчати та розуміти законодавство, що регламентує надання публічних послуг.
- Впроваджувати та дотримуватися принципів GBA + та сталого розвитку довкілля у результатах діяльності, а також у зустрічах та консультаціях з Міністерством соціальної політики та іншими стейкхолдерами.
Вимоги до кваліфікації спеціаліста/-ки:
- Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT-проєктів (з метою конкурсного відбору виконавців).
- Більше трьох (3) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів.
- Розуміння процесу проєктування та розроблення програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту.
- Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення.
- Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.
Бажані навички та досвід роботи:
- Більше двох (2) років досвіду роботи з Jira та Confluence.
- Обов’язковий досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma).
- Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Camunda Modeler, Drawio)
- Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій).
- Знання англійської мови буде перевагою.
- Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг загалом та у сфері соціального захисту буде перевагою.
Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме та/або мотиваційний лист на адресу [email protected] з позначкою «Бізнес-аналітик – МІНСОЦ» до 31 жовтня 2025 року включно.
Фонд залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.