Подiлитись
24/07/2023
Конкурс на вибір підрядника з реалізації SMM-кампанії

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника з реалізації SMM-кампанії у межах програми «Спільнодія».

«Спільнодія» – програма, що впроваджується Фондом Східна Європа у партнерстві з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та ГО «Разом проти корупції» коштом Європейського Союзу та має на меті підтримку волонтерського руху в Україні.

Громадянське суспільство та волонтери відіграють важливу роль у подоланні наслідків війни в Україні. Саме тому програма сприяє розвитку потенціалу волонтерських груп, а також популяризації волонтерства в Україні.

Мета SMM-кампанії – популяризація волонтерства та підвищення рівня престижу таких професій, як пожежник-доброволець, рятувальник-доброволець; заохочення громадян долучатися до лав волонтерів.

Кампанія буде розроблена спільно з Державною службою України з надзвичайних ситуацій та реалізована через соціальні мережі ДСНС (Facebook, Youtube, Telegram, Instagram).

Цільова аудиторія спеціального медійного проєкту: дорослі, свідомі громадяни України, віком 18–54 роки.

Період реалізації проєкту: вересень–листопад 2023 року.

Передбачений бюджет проєкту: 315 000 грн без ПДВ.

Просимо звернути увагу, що за цією програмою Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без урахування ПДВ.

Очікувані роботи:

  • Розробка комунікаційної ідеї: опис ідеї, tone of voice, ідеї слогану. Візуалізація ідеї на прикладі постів у соцмережах.
  • Розробка контенту (пости / креативи).
  • Постинг та модерація.
  • Аналітика та звітність.
  • Керування проєктом.
  • Промотування контенту (реклама в Ads Manager).

Очікувані показники ефективності:

  • охоплення аудиторії – 1 000 000
  • взаємодії з контентом – 10 000
  • покази – 4 000 000

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок:

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.

До критеріїв якості належать:

  • якість заявки: концепція, запропонований інструментарій, формати, показники ефективності;
  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх кампаній із результатами їх реалізації).

Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження SMM-кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Заповнену форму – Заявка на участь у конкурсі на закупівлю
  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів розроблених та впроваджених кампаній(не менше трьох).
  • Концепція кампанії, яка пропонується до реалізації.
  • Резюме фахівців, залучених до виконання проєкту.

Терміни подання та контакти

Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 4 серпня 2023 року.

Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «Спільнодія // SMM-кампанія». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.

Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені до 2 серпня 2023 року та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Спільнодія // SMM-кампанія – запитання».

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.