Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника з реалізації SMM-кампанії у межах програми «Спільнодія».
«Спільнодія» – програма, що впроваджується Фондом Східна Європа у партнерстві з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та ГО «Разом проти корупції» коштом Європейського Союзу та має на меті підтримку волонтерського руху в Україні.
Громадянське суспільство та волонтери відіграють важливу роль у подоланні наслідків війни в Україні. Саме тому програма сприяє розвитку потенціалу волонтерських груп, а також популяризації волонтерства в Україні.
Мета SMM-кампанії – популяризація волонтерства та підвищення рівня престижу таких професій, як пожежник-доброволець, рятувальник-доброволець; заохочення громадян долучатися до лав волонтерів.
Кампанія буде розроблена спільно з Державною службою України з надзвичайних ситуацій та реалізована через соціальні мережі ДСНС (Facebook, Youtube, Telegram, Instagram).
Цільова аудиторія спеціального медійного проєкту: дорослі, свідомі громадяни України, віком 18–54 роки.
Період реалізації проєкту: вересень–листопад 2023 року.
Передбачений бюджет проєкту: 315 000 грн без ПДВ.
Просимо звернути увагу, що за цією програмою Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без урахування ПДВ.
Очікувані роботи:
Очікувані показники ефективності:
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
Критерії оцінювання конкурсних заявок:
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.
До критеріїв якості належать:
Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження SMM-кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
Терміни подання та контакти
Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 4 серпня 2023 року.
Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «Спільнодія // SMM-кампанія». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.
Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені до 2 серпня 2023 року та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Спільнодія // SMM-кампанія – запитання».
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.