Подiлитись
24/07/2024
Конкурс на вибір підрядника з надання послуг експерта/-ки з системної аналітики для супроводу проєкту «Єдина судова інформаційно-комунікаційна система»

Фонд Східна Європа в межах проєкту «Підтримка цифрової трансформації» (DTA) спільно з Державною судовою адміністрацією України оголошує конкурс на вибір підрядника з надання послуг експерта/-ки з системної аналітики для супроводу проєкту «Єдина судова інформаційно-комунікаційна система» (далі – ЄСІКС).

Мета: в Україні з 2018 року існує «Єдина судова інформаційно-комунікаційна система», що забезпечує доступ до здійснення судочинства через онлайн-сервіси для судів, громадян та юридичних осіб (https://cabinet.court.gov.ua). Система ЄСІКС дозволяє судам, іншим органам та установам у системі правосуддя, учасникам судового процесу обмінюватися документами та даними в електронній формі. Вона забезпечує доступність інформації про судові рішення, справи та процеси, надає можливість учасникам судового процесу брати участь у судовому засіданні онлайн за допомогою відеоконференції в режимі реального часу. У такий спосіб ЄСІКС сприяє прозорості та ефективності судочинства. Зараз триває функціональний аудит Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (CIVITTA), яка потребує розроблення нових модулів та оновлення концепції ЄСІКС, а також модернізації нових підсистем.

Дата початку надання послуг: серпень 2024 року.

Термін контракту: до кінця 2024 року з можливим продовженням.

Залученість з надання послуг: повна.

Формат співпраці: змішаний (офлайн та онлайн). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Києві.

Задачі в межах контракту передбачатимуть:

  • брати участь у проєктах з автоматизації бізнес процесів в установах державного сектору;
  • збирати, аналізувати вимоги та моделювати документообіг й інші бізнес-процеси;
  • розробляти технічні проєктні рішення щодо автоматизації бізнес-процесів та визначати завдання для розроблення;
  • готувати технічну документацію,
  • консультувати бізнес-користувачів щодо функціоналу систем, бізнес-процесів та надавати відповіді на їхні запити;
  • використовувати підходи та методології Scrum / Kanban;
  • брати участь у плануванні та організації робіт в рамах SDLC-процесу;
  • забезпечувати ефективну комунікацію із зацікавленими сторонами в проєкті,
  • випробувати під час приймання програмне забезпечення;
  • вести документацію проєкту в Confluence / Jira;
  • виконувати інші завдання за вимогою.

Вимоги до учасників конкурсу:

  • досвід моделювання бізнес-процесів (BPMN);
  • знання життєвого циклу ПЗ у рамах SDLC-процесу;
  • навички написання технічних завдань;
  • знання REST, SOAP, SQL;
  • уміння працювати з CURL, SoapUI, Postman;
  • досвід у проєктуванні REST, SOAP, процедурних інтерфейсів;
  • базові знання мов програмування PHP, JavaScript (зрозуміти приклад / цитату з коду), уміння читати логи застосунків;
  • робота с системами контролю версій (SVN або Git);
  • уміння структурувати елементи інформаційних систем і визначати технології та можливі програмні рішення;
  • досвід написання технічних завдань, вимог та специфікацій для IT-проєктів.

Бажані навички та досвід роботи учасників конкурсу:

  • досвід взаємодії з високонавантаженими проєктами;
  • досвід роботи за вказаною спеціальністю;
  • досвід роботи в проєктах з розроблення інформаційних систем для державних органів;
  • досвід розроблення технічних завдань, проєктної документації, ведення ділового листування;
  • знання методології моделювання бізнес-процесів (IDEF0, UML, BPMN 2.0);
  • знання основ керування вимогами та змінами;
  • знання основ проєктування реляційних баз даних;
  • розвинені організаційні вміння та уважність до деталей;
  • знання англійської мови на рівні читання спеціалізованої технічної літератури.

Для участі у конкурсі просимо надіслати пропозиції, що містимуть мотиваційний лист та резюме (в якому зазначено відомості про досвід роботи та навички) до 23:59 07 серпня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_AnalyticsExpt_UJICS» та обов’язково зазначайте очікуваний щомісячний рівень оплати послуг.

Контактна інформація:

Ірина Вознюк, фахівчиня із закупівель Фонду Східна Європа,

IVozniuk@eef.org.ua