Подiлитись
24/07/2023
Конкурс на вибір підрядника із реалізації спеціального медійного проєкту

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника із реалізації спеціального медійного проєкту в межах програми «Спільнодія».

«Спільнодія» – програма, що впроваджується Фондом Східна Європа у партнерстві з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та ГО «Разом проти корупції» коштом Європейського Союзу і має на меті підтримку волонтерського руху в Україні.

Мета спецпроєкту – популяризувати український волонтерський рух, розказати історії успіхів волонтерів, рятувальників, донести до суспільства цінність їхньої роботи.

Спецпроєкт буде розроблений за сприяння фахівців Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Фонд Східна Європа надасть контакти волонтерів та організацій, які можуть бути використані для створення матеріалів.

Тривалість реалізації проєкту: вересень–листопад 2023 року.

Передбачений бюджет проєкту: 300 000 грн без ПДВ.

Просимо звернути увагу, що за цією програмою Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без урахування ПДВ.

У межах спецпроєкту передбачається:

  • написання щонайменше трьох журналістських матеріалів (історій успіху, аналітичних матеріалів, інтерв’ю; формат пропонується виконавцем);
  • створення трьох відеороликів, які можуть бути як додатком до текстових матеріалів, так і самостійними продуктами;
  • розміщення виготовлених матеріалів в одному із провідних онлайн-медіа або інформаційному агентстві.

Очікуване охоплення аудиторії – 3 000 000.

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 80% оцінки, а фінансова складова – 20%.

До критеріїв якості належить:

  • якість заявки: концепція спецпроєкту, запропонований інструментарій, прогнозовані показники ефективності, терміни виконання.
  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх спеціальних медіапроєктів із результатами їх реалізації).

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження медіапроєктів із державним та громадським секторами буде перевагою.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Заповнену форму – Заявка на участь у конкурсі на закупівлю
  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Концепція медіапроєкту, який пропонується до впровадження.
  • Деталізований бюджет разом із прогнозованими показниками ефективності (reach rate, engagement тощо).
  • Портфоліо конкурсанта, що презентує його операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців (CV).
  • Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів розроблених та впроваджених медіапроєктів та інших робіт із гіперпосиланнями на них (не менше трьох).

Терміни подання та контакти

Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 4 серпня 2023 року.

Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «Спільнодія // Медіапроєкт про волонтерство». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.

Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені до 2 серпня 2023 року та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected]  з темою листа «Спільнодія // Медіапроєкт про волонтерів – запитання».

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.