Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника із реалізації інформаційно-просвітницької кампанії з питань радіологічної, хімічної, біологічної та ядерної загроз (РХБЯ-загроз), яка має на меті покращити знання цивільного населення про дії самозахисту під час та після виникнення таких небезпек.
Кампанія буде реалізована в межах програми, яку виконує Фонд Східна Європа у партнерстві з Hala Systems Inc. коштом Європейського Союзу, протягом вересня 2022 – лютого 2023 років. Бенефіціар програми – Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) та Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ).
Виконавець послуг має реалізувати інформаційно-просвітницькі заходи, що містяться у трьох лотах та передбачатимуть:
Лот 1 «Телебачення»:
- створення та поширення серії роз’яснювальних студій-бесід у прямому ефірі рейтингових телепрограм із експертами ДСНС/МОЗ, представниками влади з роз’яснення поведінки населення у випадку РХБЯ-загроз;
- створення та поширення на загальнонаціональних каналах серії телевізійних сюжетів, у яких розкривають різні аспекти захисту цивільного населення від РХБЯ-загроз;
- створення та розміщення графічних інформаційних плашок (банерів) із правилами поведінки у випадку РХБЯ-загроз – під час телевізійної трансляції;
- створення та розміщення відеороликів про РХБЯ-загрози та правила поведінки на digital-ресурсах, що можуть містити вебсайти, сторінки у Facebook, Youtube, Instagram, Telegram тощо.
Лот 2 «Онлайн-медіа»:
- створення та розміщення серії аналітичних матеріалів (спецпроєкту) в одному з провідних онлайн-медіа або інформаційному агентстві на тему РХБЯ-загроз.
Лот 3 «Зовнішня реклама»:
- розміщення білбордів, сітілайтів, цифрових екранів тощо.
Заявники можуть подавати свої заявки-пропозиції як на один лот, так і на два, так і на всі три лоти.
Із детальним технічним завданням можна ознайомитись за посиланням: Технічне завдання
Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:
- Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних проєктів.
Критерії оцінювання конкурсних заявок
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 70% оцінки, а фінансова складова – 30%.
До критеріїв якості належить:
- оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх інформаційно-просвітницьких кампаній, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їх реалізації; а також бюджетів – якщо це не становить комерційної таємниці);
- оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його інтелектуальні та операційні можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
- оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує увесь потенціал щодо реалізації комунікаційного супроводу, що може містити SMM-інструменти; брендинг та розроблення візуальних стратегій; проведення навчання; медіарілейшнз; зйомка відеороликів та створення анімації тощо.
- оцінка прогнозованих показників ефективності пропонованих інструментів кампанії (reach rate, OTS тощо).
Фінансова складова буде оцінена, виходячи з критеріїв реалістичності та збалансованості запропонованих бюджетів.
Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження просвітницько-інформаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.
Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:
- Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
- Портфоліо конкурсанта, що детально описує його операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців (CV).
- Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів розроблених та впроваджених інформаційно-просвітницьких кампаній та інших робіт із гіперпосиланнями на них (не менше трьох).
- Деталізований бюджет разом із прогнозованими показниками ефективності (reach rate, OTS тощо).
Терміни подання та контакти
Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 29 вересня 2022 року.
Пропозиції на конкурс мають бути подані на електронну пошту [email protected] з темою електронного листа «Інформаційно-просвітницька кампанія з РХБЯ-загроз». Пропозицій, надісланих на іншу адресу (в тому числі електронну), не розглядатимуть.
Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «РХБЯ-загрози – запитання».
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.