Подiлитись
27/01/2025
Конкурс на вибір підрядника із маркетингового супроводу

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника із надання послуг із маркетингового консультування та супроводу.

Завдання конкурсу – вибрати виконавця, який забезпечить для Фонду Східна Європа надання послуг із маркетингового консультування та супроводу на основі річного контракту.

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, а фінансова складова – 40%.

До критеріїв якості належить:

  • оцінка попереднього досвіду заявника (для цього конкурсантам пропонуємо продемонструвати кейси щонайменше трьох своїх клієнтів, для яких були здійснені послуги маркетингового консультування та супроводу, з наведенням прикладів розроблених стратегій / кампаній / робіт і результатів їх реалізації; а також бюджетів, якщо це не становить комерційної таємниці);
  • оцінка кадрового потенціалу конкурсанта – портфоліо, яке описує його інтелектуальні та операційні можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі;
  • оцінка операційних ресурсів конкурсанта – портфоліо, яке описує весь потенціал щодо реалізації маркетингового консультування та супроводу, що може містити, але не обмежуватись такими маркетинговими інструментами (брендинг та розроблення візуальних стратегій; проведення навчання; медіарілейшнз; зйомка відеороликів та створення анімації, проведення digital-кампаній, ведення соціальних мереж, розроблення та підтримка сайтів, організація івентів тощо).

Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду з упровадження маркетингових кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Заповнену форму – Заявка на участь у тендері / конкурсі на закупівлю, що містить також цінову пропозицію.
  • Установчі документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності), зокрема, копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника; копія документу, що підтверджує статус платника податку.
  • Резюме фахівців, які детально описують їхню кваліфікацію та досвід.
  • Портфоліо попереднього досвіду: перелік релевантних прикладів маркетингових кампаній та послуг із консультування із гіперпосиланнями на них (не менше трьох проєктів).

Зверніть, будь ласка, увагу

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа виконує проєкти та програми, операції за якими можуть підлягати звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги).

Відтак ми просимо учасників конкурсу надавати свої цінові пропозиції як з ПДВ, так і без ПДВ та у єдиній валюті – українська гривня. Посилання на відповідний еквівалент вартості пропозиції у будь-якій іноземній валюті може бути тільки як додаткова інформація та не може бути використана для порівняння цінових пропозицій учасників.

Терміни подання та контакти

Термін подання конкурсних пропозицій для участі у відборі – до 10 лютого 2025 року (включно).

Усі запитання щодо конкурсного відбору мають бути поставлені щонайменше за п’ять днів до завершення терміну подання пропозицій та адресовані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Маркетинговий супровід – запитання».

Підписані та оформлені належним чином пропозиції у PDF-форматі (пакет документів) мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Маркетинговий супровід».

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.