Подiлитись
02/02/2024
Конкурс на вибір надавача послуг із комунікаційної підтримки

Фонд Східна Європа в межах проєкту USAID/UK Aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах /TAPAS» оголошує конкурс на вибір надавача послуг із комунікаційної підтримки.

Мета залучення – розробка комунікаційної стратегії для Фонду Східна Європа як імплементуючого партнера проєктів матеріально технічної допомоги з цифровізації України.

Завдання в межах контракту передбачатимуть:

  • Проведення брифінгу з командою Фонду.
  • Аналіз інформаційних матеріалів Фонду та аудит цифрових ресурсів.
  • Визначення ключових зацікавлених сторін Фонду.
  • Проведення стратегічної сесії з командою Фонду та аналіз результатів.
  • Складання документу «Комунікаційна стратегія», представлення його команді, внесення коректив та фіналізація документу.

Детальний опис завдань разом із етапами робіт зазначено в документі: Технічне завдання

Зацікавлених у відборі представників/-ць просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою: Заявка на участь в конкурсі на закупівлю

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників:

  • Юридичні особи та/або фізичні особи-підприємці, що мають право здійснювати відповідний тип економічної діяльності.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підтверджується резюме).

Критерії оцінювання конкурсних заявок

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, фінансова складова – 40%.

До критеріїв якості належить:

  • Оцінка попереднього досвіду заявника. Конкурсанти мають продемонструвати кейси своїх комунікаційних проєктів, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації; а також бюджетів – якщо це не становить комерційної таємниці.
  • Оцінка кадрового потенціалу конкурсанта. Портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі.

До критеріїв фінансової оцінки належить:

  • Реалістичність бюджету. Відповідність зазначеної вартості ринковим розцінкам.
  • Економічна вигідність. Конкурентоспроможності вартості пропозиції порівняно з іншими заявками, враховуючи співвідношення «ціна-якість».

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Документи, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • Реєстраційні документи (враховуючи ті, що підтверджують можливість здійснення відповідного виду економічної діяльності).
  • Портфоліо конкурсанта, що описує його досвід, операційні можливості та кваліфікацію залучених до виконання проєкту фахівців.
  • Заповнену заявку на участь в конкурсі згідно запропонованої форми.

Терміни та адреса подання заявок:

Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] не пізніше 16 лютого 2024 року. В темі листа, будь ласка, зазначайте «Комунікаційний супровід _ Проєкт TAPAS».

У разі виникнення запитань, їх можна адресувати на пошту [email protected] не пізніше 13 лютого 2024 року. В темі листа, будь ласка, зазначайте «Комунікаційний супровід _Запитання».

Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.