Подiлитись
01/10/2024
Конкурс на пошук підрядника для розроблення та впровадження комунікаційної кампанії Українського жіночого конгресу (УЖК), 2024

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для розроблення та впровадження комунікаційної кампанії Українського жіночого конгресу (УЖК), 2024.

На меті – обрати підрядника для надання інформаційно-консультаційних послуг в частині розроблення та впровадження комунікаційної кампанії УЖК, 2024.

Завдання:

Розроблення стратегії та плану комплексної комунікаційної кампанії

  • Розроблення детального медіаплану для кожного каналу комунікації включно з пропозиціями медіапродуктів та очікуваних KPI для кожного каналу комунікації.
  • Реалізація комунікаційної кампанії:
    • – підготовка деталізованого контентплану події;
    • – підготовка публікацій для сайту УЖК (до 15 штук);
    • – створення пресанонсу, пресрелізу та подальше розповсюдження серед ЗМІ;
    • – налагодження співпраці з медіапартнерами події;
    • – робота з медійною спільнотою до, під час та після події;
    • – підготовка дописів для соціальних мереж УЖК (Фейсбук, Youtube, Instagram, Twitter) – до 25 штук;
    • – робота з партнерами проєкту (коментарі, висвітлення, організація інтерв’ю під час події, погодження матеріалів);
    • – формування пулу спікерів для інтерв’ю під час УЖК (список спікерів, запитання для кожного) – до 10 штук;
    • – медіамоніторінг, підготовка звіту;
    • – організація 5 телеефірів (включення, сюжети) на загальнонаціональних телеканалах;
    • – підготовка інформаційних (рекламних) матеріалів з подальшою трансляцією на радіостанціях – до 5 штук;
    • – розміщення сюжетів на носіях зовнішньої реклами – до 10 сюжетів;
    • – підготовка та розміщення інформаційних матеріалів на новинних сайтах – до 5 штук.
  • Медійний спецпроєкт:
    • – розроблення концепції та реалізація двох спеціальних медійних спецпроєктів на сайтах.
  • Промоактивності в соціальних мережах:
    • – розроблення комплексної концепції промоактивностей в соціальних мережах;
    • – розроблення відеороликів різних форматів згідно концепції;
    • – налаштування та обслуговування таргетованої рекламної кампанії в соціальних мережах.

Критерії оцінювання конкурсних заявок:

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.

До критеріїв якості належить:

  • Оцінка попереднього досвіду заявника. Конкурсанти мають продемонструвати кейси своїх комунікаційних проєктів, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації.
  • Оцінка кадрового потенціалу конкурсанта. Портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі.

До критеріїв фінансової оцінки належить:

  • Реалістичність бюджету. Відповідність зазначеної вартості робіт середньоринковим розцінкам.
  • Економічна вигідність. Конкурентоспроможність вартості пропозиції порівняно з іншими заявками, враховуючи співвідношення «ціна-якість».

Зацікавлених у відборі представників просимо надати свої пропозиції, скориставшись запропонованою формою заявки.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймають від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до форми заявки, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, який звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, а також пункту 3.2 статті 3 та підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, що відображено в реєстраційній картці про державну реєстрацію Програми EGAP №4278-14 від 3 травня 2024 року. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за послуги без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок:

Підписані та оформлені належним чином оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа у паперовій формі на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа та/або в електронній формі в ПДФ-форматі на пошту [email protected] не пізніше 16 жовтня 2024 року (включно) із зазначенням теми листа «Комунікаційна кампанія».