Подiлитись
26/08/2024
Конкурс на пошук підрядника для розроблення брендингу та комунікаційної платформи єдиного вебпорталу можливостей для молоді

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для розроблення брендингу та комунікаційної платформи єдиного вебпорталу про можливості для молоді від Міністерства молоді та спорту України (далі – Мінмолодьспорту).

На меті вебпорталу – об’єднати всі наявні можливості для молодих людей в Україні на одному ресурсі, надаючи їм доступ до грантів, стипендій, програм та конкурсів. Ця платформа має зручним для кожного ресурсом, що демонструватиме наскільки багато опцій для розвитку та власного прогресу є тут, вдома, в Україні. І все це – на відстані одного кліку.

Завдання:

  • Розроблення бренд-стратегії для запуску та просування єдиного вебпорталу про можливості для молоді в Україні.
  • Розроблення дизайн-системи (айдентики) для єдиного вебпорталу про можливості для молоді в Україні.
  • Розроблення комунікаційної платформи для запуску вебпорталу.

Із детальним технічним завданням можна ознайомитися за посиланням.

Критерії оцінювання конкурсних заявок:

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, фінансова складова – 40%.

До критеріїв якості належить:

  • Оцінка попереднього досвіду заявника. Конкурсанти мають продемонструвати щонайменше три кейси з виконання аналогічних проєктів.
  • Оцінка кадрового потенціалу конкурсанта. Портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі.
  • Наявність позитивних рекомендацій від замовників (не менше двох).

 До критеріїв фінансової оцінки належить:

  • Реалістичність бюджету. Відповідність зазначеної вартості робіт середньоринковим розцінкам.
  • Економічна вигідність. Конкурентоспроможність вартості пропозиції порівняно з іншими заявками, враховуючи співвідношення «ціна-якість».

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з реалізації подібних проєктів у державному та громадському секторах буде перевагою.

Зацікавлених у відборі представників просимо надати свої пропозиції, скориставшись запропонованою формою заявки.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймають від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до форми заявки, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Важливо! Усі пропозиції учасників мають бути надані без ПДВ та у єдиній валюті – українська гривня. Посилання на відповідний еквівалент вартості пропозиції у будь-якій іноземній валюті може бути тільки як додаткова інформація та не може бути використана для порівняння цінових пропозицій учасників.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, який звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, а також пункту 3.2 статті 3 та підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, що відображено в реєстраційній картці про державну реєстрацію Програми EGAP №4278-14 від 3 травня 2024 року. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за послуги без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок:

Підписані та оформлені належним чином оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа у паперовій формі на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа та/або в електронній формі в ПДФ-форматі на пошту [email protected] не пізніше 6 вересня 2024 року (включно) із зазначенням у темі листа «Брендинг молодіжного вебпорталу».