Подiлитись
08/09/2025
Конкурс на пошук підрядника для надання послуг проєктного менеджера / проєктної менеджерки для реалізації проєктів Міністерства юстиції України (цифровізація реєстрації актів цивільного стану)

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для надання послуг проєктного менеджера / проєктної менеджерки для реалізації проєктів Міністерства юстиції України.

Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Мета: реалізація проєктів Міністерства юстиції, що стосуються цифровізації публічних послуг, зокрема реєстрації актів цивільного стану.

Основні завдання у межах співпраці:

  • участь у стратегічному плануванні програми, визначення та поєднання запитів стейкхолдерів щодо реалізації проєктів у сфері цифрової трансформації для державних органів, проведення аналізу наявних ресурсів та можливостей стейкхолдерів, аналіз досвіду реалізації аналогічних проєктів іншими країнами;
  • визначення змісту конкретних проєктів цифрової трансформації та програмних продуктів, які необхідні для досягнення цілей цих проєктів;
  • аналіз нормативної бази, визначення напрямів для роботи, розподіл завдань між аналітиками та юристами;
  • проведення зустрічей із зацікавленими сторонами з метою з’ясування вимог до програмних продуктів;
  • визначення структури даних, об’єктів та алгоритмів для вирішення поставлених завдань;
  • разом із командою формувати технічні вимоги та специфікації для розроблення й закупівель;
  • моніторинг якості роботи підрядників, прийом роботи та проведення юзер-тестів, оптимізація розроблених рішень за результатами запуску, забезпечення їх відповідності очікуванням бенефіціарів;
  • забезпечення досягнення цілей проєктів, моніторинг їх сталості, результатів та впливу;
  • підтримка запуску послуг онлайн на порталі Дія та інших державних інформаційно-комунікаційних системах, розроблення конкретних інструментів, які підтримують реформу, включно з імплементацією ІТ-рішень;
  • управління ризиками проєктів, визначення стратегій роботи із ризиками та належного реагування спільно з керівництвом;
  • взаємодія з комунікаційною командою для створення цілісного сприйняття продукту та подальшої апропріації серед кінцевих користувачів;
  • координація проведення навчань для спеціалістів та користувачів;
  • координація роботи інших експертів, залучених до реалізації проєктів;
  • складання планів, ведення документації проєкту, підготовка звітів, проведення презентацій.

Вимоги до кандидатів/-ок:

  • вища освіта у сфері менеджменту, бізнес-адміністрування, фінансів, ІТ або релевантні сфери;
  • досвід роботи у сфері проєктного менеджменту, розроблення цифрових продуктів та IT-рішень не менше 3-х років. Досвід роботи в сфері GovTech буде перевагою;
  • досвід повного циклу роботи з цифровими продуктами: від концепції, стратегії та roadmap до тестування, інтеграції та підтримки;
  • наявність досвіду взаємодії з представниками державних установ, громадського сектору;
  • розвинені комунікаційні та презентаційні навички зі здатністю ефективно доносити складні концепції до технічних та нетехнічних зацікавлених сторін;
  • сильні лідерські навички зі здатністю надихати і мотивувати крос-функціональні команди;
  • сильні аналітичні навички з досвідом аналізу даних, дослідження користувачів та перетворення інсайтів на дієві продуктові стратегії.

Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме та/або мотиваційний лист на адресу [email protected] з позначкою «ПМ ДРАЦС – Мін’юст» до 21 вересня 2025 року включно.

Фонд залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.