Подiлитись
09/03/2023
Конкур на вибір підрядника для створення вебсайту та брендбуку для громадської організації

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для створення вебсайту та брендбуку для двох проєктів/громадських організацій.

Із повним переліком послуг із розробки вебсайту можна ознайомитись у документі Технічні вимоги – вебсайт громадської організації  

Із вимогами до розробки брендбуку можна ознайомитись у документі Технічні вимоги – брендбук

Критерії вибору постачальника:

  1. досвід реалізації комплексних проектів для великих державних та приватних установ;
  2. обґрунтованість та деталізація запропонованої стратегії виконання завдання;
  3. реалістичність графіку та терміни виконання завдання;
  4. ціна. 

Порядок подання пропозицій: 

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб. Ними можуть бути дизайн-студії, маркетингові та креативні агенції, що відповідають наступним вимогам:

  1. не менш ніж 2 роки досвіду з розробки програмного забезпечення;
  2. досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності. 

Пропозиція оформлюється на бланку заявника відповідно до аплікаційної форми, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності) – Форма заявки на участь у конкурсі

Також пропозиція має включати:

  1. Коротку інформацію про заявника.
  2. Опис досвіду заявника та стратегію виконання завдання.
  3. Портфоліо попередніх робіт.
  4. Детальну цінову пропозицію з розбивкою по кожному із завдань, з інформацією про очікуваний порядок оплати послуг. 

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Терміни та адреса подання заявок

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua. 

На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що вищевказана закупівля є операцією, що підлягає звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги). Відповідно до зазначеного, всі розрахунки проводитимуть за ціною «без ПДВ».

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 23 березня 2023 року: 01032, Київ, Україна, вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508, Програма EGAP.