Підвищення обізнаності щодо КСВ та кращих міжнародних стандартів


Проект “Підвищення обізнаності щодо КСВ та кращих міжнародних стандартів” спрямований на підвищення обізнаності та популяризацію концепції КСВ в Україні, а також поширення кращих вітчизняних та міжнародних стандартів та практик. Проект має на меті формування партнерств місцевої влади, українських та міжнародних корпорацій, місцевого бізнесу та громадських організацій задля впровадження сталих рішень і досягнення позитивних змін для добробуту громад України. ФСЄ сприяє адаптації та поширенню міжнародних стандартів та кращих практик з КСВ, підтримує ініціативи, спрямовані на покращення чинного законодавства, що регулює благодійну діяльність.

Інформаційний ресурс «Корпоративна соціальна відповідальність в Україні»
Проект інформує представників великого, середнього та малого бізнесу, міжнародних донорських організацій, місцевих органів влади, громадських організацій та ЗМІ про кращі практики КСВ, міжнародні стандарти, соціальну звітність, нові ініціативи у цій сфері тощо. В рамках цього проекту ФСЄ випускає щотижневий електронний бюлетень «КСВ в Україні», що розповідає близько 7 000 своїм читачам про новини в цій сфері. Новини також дублюються на інформаційному інтерактивному веб-ресурсі, де можна розмістити новини про КСВ власноруч.

Основне завдання проекту – підвищити обізнаність щодо кращих практик та міжнародних стандартів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та відповідальної благодійності. Проект також сприяє побудові партнерств місцевої влади, бізнесу та громадськості для вирішення соціальних та економічних проблем місцевих громад.

У 2013 році:

  • Через е-бюлетень «КСВ в Україні», який має понад 7 000 постійних читачів, ФСЄ щотижня інформує представників бізнесу, міжнародних донорських організацій, місцевих органів влади, громадських організацій та ЗМІ про кращі практики КСВ, міжнародні стандарти, соціальну звітність, нові ініціативи у цій сфері тощо.
  • Фонд Східна Європа четвертий рік поспіль очолює Комітет з корпоративної соціальної відповідальності Європейської Бізнес Асоціації. Комітет є унікальною платформою, що допомагає не тільки просувати тему КСВ в Україні, але й залучати всіх стейкхолдерів до обговорення важливих ініціатив у сфері розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні. Зокрема, в якості члена робочої групи, що була створена за ініціативою Адміністрації Президента України, ФСЄ впродовж 2013 року працював над розробкою Національної стратегії розвитку КСВ, залучаючи до обговорення тексту та розробки рекомендацій різні групи стейкхолдерів через комітет з КСВ.

2012

ФСЄ продовжує ніціативи, спрямовані на популяризацію та впровадження КСВ в Україні. Зокрема, було оголошено третій національний конкурс «Корпоративне волонтерство в Україні». Особливістю конкурсу цього року стане спеціальна номінація: «Кращий волонтер», у рамках якої організатори пропонують компаніям розповісти про те, які зміни у життя і роботу привнесла участь у волонтерських програмах одного з співробітників ( у форматі «історії успіху»). Результати конкурсу будуть оголошені на початку 2013 року.
ФСЄ також підтримав низку заходів, які проводили інші партнери. Президент Фонду Східна Європа Віктор Лях друий рік поспіль був обраний Головою комітету з КСВ у Європейській Бізнес Асоціації

2011

Вже другий рік поспіль ФСЄ проводить національний конкурс «Корпоративне волонтерство в Україні» мета якого визначити та поширити кращі програми з корпоративного волонтерства, що допомагають громадам вирішувати нагальні соціально-економічні проблеми. Цього року конкурс проходив у партнерстві з мережею Глобального договору ООН в Україні, програмою «Волонтери ООН», Європейською Бізнес Асоціацією, Американською Торгівельною Палатою, Корпусом Миру США та Українським форумом благодійників. На конкурс, що зібрав кращі практики бізнесу, надійшло близько 20 заявок від українських та міжнародних компаній, які працюють як у столиці, так і в регіонах. Програми компаній-переможців конкурсу яскраво продемонстрували, як бізнес, інвестуючи невеликі кошти, робочий час, досвід та знання своїх співробітників, допомагає вирішувати нагальні проблеми в різних сферах суспільного життя. Співробітники компаній допомагають дітям-сиротам та вразливій молоді адаптуватися до дорослого життя, щоб впевненіше дивитися у завтрашній день. Вони передають студентам та школярам нові знання та навички, яким не навчають у школі та в інституті. Вони вже долучили до своїх програм тисячі людей, пропагуючи здоровий спосіб життя. Багато зроблено співробітниками компаній і в питанні збереження навколишнього середовища, відродженні пам‘яток історії та культури.

Переможцями в номінаціях стали:

  • «Покращення якості життя»: «PricewaterhouseCoopers» та «BDO».
  • «Освіта та культура»: «Київстар» та «Ernst & Young Україна».
  • «Здоров’я та спорт»: «Прикарпаттяобленерго» та «Amway».
  • «Екологія»: «Coca-Cola Беверіджиз » та «Крафт Фудз Україна».
  • «Партнерська програма бізнесу та громадської організації»: Донецький міський благодійний фонд «Доброта».

2010

Напередодні Європейського року волонтерства, який відзначатиметься впродовж 2011 року, ФСЄ в партнерстві з мережею Глобального договору України проводили в Україні національний етап Європейського конкурсу волонтерських програм. Мета конкурсу – відзначити компанії, де розроблені та активно впроваджуються волонтерські програми, що покликані допомогти іншим подолати бар’єри на шляху до працевлаштування. Конкурс також спрямований на поширення практики волонтерського руху серед компаній в Україні. Заявки-переможниці від України були направлені до участі у міжнародному етапі конкурсу, де змагалися з переможцями з 22 європейських країн