Фонд Східна Європа спільно з Львівською обласною радою та обласною державною адміністрацієюоголошують тендер на послуги з постачання програмного забезпечення енергетичного моніторингу (далі – ПЗЕМ). заявки приймаються до 23 грудня 2016 року

Фонд Східна Європа спільно з Львівською обласною радою та обласною державною адміністрацієюоголошують тендер на послуги з постачання програмного забезпечення енергетичного моніторингу (далі – ПЗЕМ)

Фонд Східна Європа спільно з Львівською обласною радою та Львівською обласною державною адміністрацією оголошують тендер на послуги з постачання програмного забезпечення енергетичного моніторингу (далі – ПЗЕМ)
Цей тендер проводиться в рамках програми «Розумне енергоспоживання для добробуту громад Львівщини», що реалізується Фондом Східна Європа спільно з Львівською обласною радою та Львівською обласною державною адміністрацією за підтримки Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку (Sida).
Технічні вимоги до ПЗЕМ наведено в Додатку 1.
Ліцензія на програмне забезпечення не повинна мати обмежень по терміну використання системи, територія використання системи – Україна, не допускається надання системи в користування на базі абонентської плати.

повний текст оголошення тут

Для участі в тендері учаснику потрібно надати наступний пакет документів:
1. Лист – заявка на участь в процедурі запиту із вказанням усіх реквізитів організації (довільна форма).
2. Копії документів, що підтверджують реквізити учасника конкурсу.
3. Інформацію щодо невідповідності пропонованого ПЗЕМ Технічним вимогам та можливість доопрацювання пропонованого ПЗЕМ в межах Технічних вимог та запропонованої цінової пропозиції.
4. Копії документів, що підтверджують авторські та майнові права на ПЗЕМ.
5. Гарантійний термін та гарантійні умови експлуатації ПЗЕМ.
6. Перелік існуючих користувачів (покупців) ПЗЕМ з вказанням наступної інформації: повна назва організації, що експлуатує ПЗЕМ; кількість об′єктів для яких проводиться моніторинг енергоспоживання; реквізити договору (номер та дата) купівлі-продажу ПЗЕМ; прізвище, ім′я, по батькові та номер телефону контактної особи від організації, що експлуатує ПЗЕМ.
7. Цінова пропозиція на послугу у форматі наведеному у Додатку 2.
8. Пропозиція щодо графіку оплати за надану послугу.
9. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури щодо підпису документів цінової пропозиції.
10. Документація про технічні характеристики ПЗЕМ та опис функціональних можливостей у паперовому вигляді.
11. Документація користувача ПЗЕМ у паперовому вигляді.
12. Відомості про наявність служби підтримки користувачів онлайн з вказанням контактної інформації.
13. Довідка відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію.

Усі копії документів повинні бути затвердженні підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (крім СПД ФОП).
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням цінової пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни конкурсу чи визнання конкурсу таким, що не відбувся).
До вартості цінової пропозиції не включаються витрати, які учасник поніс при підготовці пропозиції.
Учасник самостійно несе відповідальність за формування цінової пропозиції, та формує ціни у відповідності до вимог чинного законодавства.
Цінова пропозиція (пакет документів) подається у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою.
Повноваження щодо підпису документів підтверджується одним з наступних документів, який має бути завірений власною печаткою заявника (копія установчого договору, виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника заявника або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи заявника на підписання документів).

На конверті повинно бути зазначено:

  • назва предмета закупівлі відповідно до оголошення;
  • повне найменування заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Тендерні пропозиції мають бути отримані Фондом Східна Європа до 23 грудня 2016 р. на адресу:

Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 83, 3 поверх
Київ, 01033 Україна
Контактна інформація:
Олена Саєнко, менеджер програм Фонду Східна Європа
тел./факс: +(380 44) 200 38 24/5/6/7, es@eef.org.ua
Олег Масняк, технічний консультант Фонду Східна Європа
тел.: +(380 50) 430 48 23, omasnyak@gmail.com

Критерії вибору постачальника:
Оцінка цінових пропозицій буде здійснюватися тендерним комітетом у складі представників партнерів проекту, базуючись на наступних критеріях: відповідність Технічним вимогам, цінова пропозиція, гарантійний термін та гарантійні умови.
Цінові пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про його результати до 20 січня 2017 року.
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників тендеру в усній та письмовій формі, а також відмінити тендер.