ФСЄ в рамках виконання Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» оголошує конкурс на розробку та реалізацію серії тренінгів з підвищення якості обслуговування відвідувачів у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) пілотних областей Програми USAID ЛЕВ відповідно до нижче наведеного технічного завдання.

Оголошення про конкурсний відбір виконавця

Програма Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) “Лідерство в економічному врядуванні (ЛЕВ)” (надалі – Програма) – є програмою міжнародної технічної допомоги, завданням якої є покращення ділового клімату шляхом втілення сталих реформ у секторі МСБ на центральному і на регіональному рівнях (пілотні області – Вінницька, Київська, Львівська, Тернопільська, Херсонська).

Одним з ключових питань, яке пов’язане зі створенням сприятливих умов для ведення бізнесу, є підвищення якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, зокрема представників малого та середнього бізнесу.

Програма USAID ЛЕВ планує провести серію тренінгів для співробітників центрів надання адміністративних послуг, зокрема, для адміністраторів та керівників, спрямованих на розвиток управлінських навичок керівників та вмінь ефективної комунікації  в конфліктних ситуаціях для адміністраторів.

Для проведення навчання Програма USAID ЛЕВ планує залучити виконавця (спеціалізовану компанію або окремих фахівців, які мають відповідну кваліфікацію та певний досвід у проведенні таких навчань). Більш детально про вимоги до виконавця у розділі «Кваліфікаційні вимоги, яким має відповідати виконавець».

У зв‘язку з тим, що фінансування цього навчання здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги в рамках Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво, Фонд Східна Європа має податкові пільги з ПДВ. Рекомендується отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту підписання контракту.

Пакет документів заявки:

  1. Лист-заявка на участь у конкурсному відборі.
  2. Перелік основних тренінгів, проведених у зазначеній галузі протягом останніх 3 років з посиланням на відео (за наявності).
  3. Опис організації (у випадку, якщо заявка на конкурсний відбір подається юридичною особою).
  4. Резюме тренерів, які демонструють відповідний досвід (кваліфікаційний рівень, практичний досвід тренерської роботи, перелік проведених тренінгів).
  5. Концепція тренінгу для адміністраторів ЦНАП, враховуючи зазначену тематику та включаючи методологію проведення тренінгу (із зазначенням кількості годин із запропонованої тематики). Додатково просимо вказати оптимальну та максимально допустиму кількість учасників тренінгу.
  6. Концепція тренінгу для керівників ЦНАП, враховуючи зазначену тематику та включаючи методологію проведення тренінгу (із зазначенням кількості годин із запропонованої тематики). Додатково просимо вказати оптимальну та максимально допустиму кількість учасників тренінгу.
  7. Пропозиції із зазначенням вартості 1 (одного) тренінгового дня із зазначенням окремої вартості 1 години тренінгу.
  8. Письмова згода виконавця на проведення відео-зйомки тренінгу для подальшого використанням Програмою USAID ЛЕВ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України для розробки вебінару з підвищення якості обслуговування відвідувачів ЦНАП.

 

Всі заявки мають бути надіслані на адресу електронної пошти: lev_info@eef.org.ua не пізніше 24-ї години 14 травня 2017 р. Рішення щодо відбору виконавця буде прийнято конкурсною комісією у складі представників Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та експертів Програми USAID ЛЕВ, що є остаточним і оскарженню не підлягає.

 

Питання щодо цього оголошення про конкурс та процедур, пов’язаних із ним, можна надсилати у письмовій формі на електронну адресу lev_info@eef.org до 7 травня 2017 року. В разі виникнення додаткових запитань стосовно надісланих пропозицій, конкурсанти будуть сконтактовані окремо.

 

Технічне завдання 

Короткий опис навчання

 

Цільова аудиторія: співробітники (адміністратори та керівники) центрів надання адміністративних послуг.

 

Мета навчання:

1)      вдосконалити управлінські навички керівників та вміння ефективної комунікації  в конфліктних ситуаціях для адміністраторів;

1)      мотивувати співробітників ЦНАП на надання адміністративних послуг з високою якістю сервісу;

2)      сформувати навички активної та коректної роботи з відвідувачами на кожному етапі взаємодії.

 

Тематика навчання для керівників ЦНАП включає:

·         Високоефективний менеджмент та організація ефективного робочого часу адміністраторів.

·         Модель поведінки керівника в конфліктних ситуаціях.

 

Тематика навчання для адміністраторів ЦНАП включає:

·         Ефективні комунікації та поведінка у конфліктних ситуаціях; мотиваційний підхід до саморозвитку та професійного вдосконалення.

 

Запропонований перелік тем є вичерпним і розрахований для навчання не більше 1 тренінгового дня з кожної теми.

 

Конкурентною перевагою буде, якщо виконавець запропонує концепцію програми навчання, яка містить аналіз практичних конфліктних ситуацій з діяльності співробітників центрів надання адміністративних послуг.

 

Очікуваний результат навчання: Очікуваний результат навчання:

  • Вдосконалення управлінських навичок керівників ЦНАП;
  • Покращення комунікаційних навичок адміністраторів і, як результат, підвищення якості обслуговування відвідувачів у центрах надання адміністративних послуг.

 

Планується, що перше навчання буде проведене в червні 2017 року. Графік навчань буде формуватися в залежності від планів програмної діяльності та узгоджуватися з виконавцем з можливими пропозиціями щодо формату та змістового навантаження тренінгу. Центри надання адміністративних послуг, працівники яких пройдуть  навчання, а також черговість проведення навчання для ЦНАПів пілотних областей,  будуть визначені Програмою USAID ЛЕВ.

 

Кваліфікаційні вимоги, яким має відповідати  виконавець

 

До участі у конкурсі запрошуються спеціалізовані компанії (юридичні особи) та окремі фахівці (статус фізичної особи-підприємця є обов’язковим), які займаються навчанням персоналу для потреб сервісного обслуговування споживачів послуг – відвідувачів сервісних центрів.

 

Досвід проведення відповідних навчань – від 3 років.

 

Досвід проведення навчання з зазначеної тематики для працівників центрів надання адміністративних послуг буде конкурентною перевагою.