Фонд Східна Європа в межах реалізації проекту «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на відбір підрядника для послуг з інтернет-просування

Фонд Східна Європа в межах реалізації проекту «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на відбір підрядника для інтернет-просування низки електронних послуг та веб-порталів (Єдиної веб-платформи електронної демократії «E-DEM» та Урядового порталу kmu.gov.ua).

Загальною метою робіт є: 

Реалізація заходів із інтернет-просування низки електронних послуг та веб-порталів у мережі Інтернет за допомогою інструментів:

  • платний пошук у Google;
  • банерна реклама в мережі GDN (Google Display Network);
  • відеореклама в соцмережі YouTube;
  • просування постів в соцмережі Facebook.

Метою просування є збільшення рівня обізнаності ЦА про електронні послуги/веб-портали і, як наслідок, збільшення кількості їхніх користувачів.

 

Йдеться про такі електронні послуги, як:

  1. Електронні послуги в сфері державної реєстрації ФОП, а саме:
    1. державної реєстрації фізичної особи підприємцем;
    2. державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням;
    3. державної реєстрації зміни КВЕДів.

Ці електронні послуги розраховані на такі цільові аудиторії:

  1. Тих, хто бажає зареєструватися ФОП,
  2. Тих, хто вже зареєстрований як ФОП.

 Окрім цього, йдеться про просування Єдиної платформи місцевої електронної демократії (скорочено – e-DEM), яка має на меті надати громадянам легкий і зручний доступ до використання чотирьох інструментів електронної демократії. Ці інструменти покликані налагодити кращий взаємозв’язок громадян та влади у вирішенні різноманітних соціально важливих проблем. Зокрема, на платформі будуть поєднані наступні сервіси:

  1. Сервіс «Місцеві електронні петиції», який дає можливість мешканцям міст впливати на розвиток своїх громад через звернення до органів влади з петиціями. Ці петиції розглядаються органами місцевого самоврядування у встановленому Законом особливому порядку за умови підтримки тексту петиції визначеною кількістю мешканців;
  2. Сервіс «Громадський бюджет», який надає можливість мешканцям пропонувати свої проекти місцевого розвитку та/або впливати на розподіл визначеної частки коштів місцевого бюджету шляхом голосування за ті чи інші проекти;
  3. Сервіс «Відкрите місто» – краудсорсингова інтернет-платформа із застосуванням геоінформаційних технологій для взаємодії мешканців з місцевою владою та комунальними підприємствами, а також – для самоорганізації громадян. Основне призначення сервісу – інформування мешканцями місцевої влади про актуальні проблеми благоустрою, житлово-комунальної сфери, інфраструктури тощо, для оперативного усунення цих проблем. Також на сервісі будуть реалізовані інші функції, що забезпечують активне залучення мешканців для вирішення питань місцевого розвитку.
  4. Сервіс «Електронні консультації з громадськістю» (сайт на етапі розробки) – надає органам місцевої влади можливість залучати пропозиції мешканців щодо питань розвитку міст та громад, організовувати обговорення проектів документів перед їх розглядом та схваленням, проводити місцеві опитування в різних формах з метою вивчення думки активної частини мешканців міст.

Відпочатку зазначені інструменти електронної демократії були розміщені на окремих онлайн-ресурсах. Єдина платформа електронної демократії «E-DEM» їх об’єднає на одному сайті і слугуватиме для громадян «єдиним вікном» та зручною точкою входу до цих інструментів.

Наразі завершуються роботи з запуску ресурсу.

Також, йдеться про просування Урядового порталу kmu.gov.ua – розділу «Електронні послуги», який слугує «єдиним вікном» до усіх державних послуг, які наразі доступні громадянам онлайн.

Контракт передбачатиме виконання таких завдань:

  • оцінка представленості цільової аудиторії е-послуг та веб-платформ в Інтернеті;
  • створення та реалізація стратегії просування та комплексу найбільш ефективних інструментів, ресурсів у межах заявленого бюджету;
  • створення та відслідковування KPI (показників ефективності кампанії);
  • відслідковування та контроль бюджетних параметрів кампанії, оцінка ефективності витрат.

Що оцінюватимуть?

Переможця конкурсу буде визначено за результатом розгляду цінової пропозиції, розробленої для інтернет-просування електронних послуг у сфері реєстрації ФОП (деталі про послуги – дивіться у Додатку №1), складеною на період від 1 грудня 2018 року до 31 березня 2019 року. Одним із ключових критеріїв оцінки є рекомендований рівень бюджету на розміщення за вказаними інструментами, вартість однієї години супроводу проекту (спеціаліст, менеджер та інші). Цінова позиція, яку заявник подає на конкурс, має включати в себе всі необхідні складові робіт.

 Куди надсилати заявки?

Заявки у вигляді комерційних пропозицій на фірмовому бланку з підписом необхідно надіслати на електронну адресу tender@egap.in.ua до 1 грудня 2018 року.

Заявки мають містити інформацію про форму реєстрації компанії/ФОП, що подається, та детальний бюджет (за статтями витрат).

Учасники конкурсу будуть повідомлені про його результати електронною поштою.

 

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту № 3311 та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто – Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

 

ДОДАТОК №1.

 

Електронні послуги з державної реєстрації ФОП:

Ці послуги є державними, їх можна отримати онлайн просто з дому чи офісу, без особистого відвідування держреєстраторів (ЦНАПів) чи нотаріальних контор.

Доступні послуги на сайті «Онлайн-будинку юстиції» online.minjust.gov.ua. Також їх можна відшукати на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги», звідки громадянин потрапляє, знов ж таки, на сайт «Онлайн-будинку юстиції».

Послуга з державної реєстрації фізичної особи підприємцем дозволяє подати відповідну заяву до держреєстратора. Таку заяву розглядають протягом 24 годин (у робочі дні) та у разі ухвалення позитивного рішення – відповідний запис вносять до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Виписку з реєстру, що є результатом отримання послуги, заявник може отримати у своєму особистому кабінеті на сайті «Онлайн-будинку юстиції». Слід зазначити, що разом із заявою на реєстрацію ФОП заявник має можливість подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування.

Послуга з державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням дозволяє подати відповідну заяву. Її так само розглядають протягом 24 годин у робочі дні. Результатом надання послуги є запис у відповідному реєстрі.

Важливо! Для користування послугами необхідно мати електронний цифровий підпис.

Слід зазначити, що успішне подання відповідних заяв – не остаточні кроки, які потрібно здійснити громадянину для реєстрації чи закриття ФОП. На нього ще чекають відвідування фіскальних органів та банку, де він має відкрити/закрити спеціальний рахунок.

 

Цільова аудиторія послуг:

Соціально-демографічний портрет цільової аудиторії: громадяни України, від 25 до 50 років, які проживають у містах із населенням від 100 тис., мають комп’ютер та доступ до інтернету.

За даними Opendatabot, станом на липень 2018 року в Україні налічується близько 1 795 029 активних ФОП. Динаміка за кілька останніх місяців свідчить: щотижня в Україні відкривають у середньому близько 4 600 нових ФОП, а закривають – майже 2 700. Минулоріч в Україні було зареєстровано 239 532 нових ФОП. А за перше півріччя 2018 року – 103 019.

Основним видом діяльності ФОП протягом багатьох років залишається роздрібна торгівля. Частка зайнятих у цій сфері підприємців становить 30–36% від загальної кількості зареєстрованих. На другому місці – програмісти. За останній рік їх кількість зросла майже на 40% – із 13 689 реєстрацій до 22 921. На третьому місці – гуртова торгівля. А на четвертому – «Інші індивідуальні послуги», до яких належить діяльність салонів краси, татуювань і пірсингу, чистильників взуття та паркувальників. Тут же реєструються ФОПи, що працюють на кава-машинах і у доставці піци, а також – іншої «їжі на винос».

До опосередкованих цільових аудиторій також можна віднести бухгалтерів, які супроводжують діяльність ФОПів. Часто саме вони беруть на себе здійснення всіх офіційних процедур.