Соціологічне дослідження стосуватиметься низки електронних послуг, які були впровадженні Державним агентством з питань електронного урядування України разом з іншими державними органами та за підтримки USAID/UK aid проекту TAPAS протягом 2018 року.

Загальною метою дослідження є:
визначення рівня обізнаності цільових аудиторій про наявність послуг загалом та в електронному вигляді;
мотиви/бар’єри користування/не користування електронними послугами на противагу традиційним методам отримання адміністративних послуг;
оцінка з боку цільових аудиторій антикорупційного впливу електронних послуг.

Рішення, які будуть прийняті на основі дослідження: дані дослідження будуть використані для розробки комунікаційних кампаній із популяризації електронних послуг.

Дослідження має стосуватися таких електронних послуг:
Подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (або просто – декларація з пожежної безпеки).
Видача ліцензії на ведення господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення (або просто – ліцензія з протипожежної діяльності).
Електронний кабінет перевізника.
Електронний кабінет водія.

Увага! Детальна інформація про цільові аудиторії дослідження користувачів е-послуг, оновлена після проведення дебрифінгу 5.02.2019 року

Для більш детального прорахунку в рамках тендеру просимо брати до уваги наступні цільові аудиторії по кожному сервісу. Надання власної пропозиції щодо альтернативного дизайну дослідження чи кількості необхідних інтерв’ю вітається.

Електронні послуги 1 і 2: бізнес-аудиторія, яка в межах діяльності має подавати декларацію з протипожежної безпеки або оформлювати ліцензію з протипожежної діяльності

Декларація з пожежної безпеки:
1. Великий бізнес (рітейл, АЗК, банки) – 1+1+1 інтерв’ю
2. ФОП – заклади харчування – 2 інтерв’ю
3. ФОП – магазини, перукарні – 3 інтерв’ю
Всього: 8 інтерв’ю
Регіон: Київ
Серед цільових аудиторій – компанії, які користуються і які не користуються е-послугами (50/50)

Електронний кабінет перевізника: компанії-автоперевіізники, які користуються/потенційно могли би користуватися електронним кабінетом та оформлювати відповідну ліцензію

1. Міські перевезення пасажирів (ЮО і ФОП) – 1+2 інтерв’ю
2. Міжміські перевезення пасажирів (ЮО і ФОП) – 1+2 інтерв’ю
3. Міжнародні перевезення вантажів (ЮО) – 2 інтерв’ю
Всього: 8 інтерв’ю
Регіон: Київ
Серед цільових аудиторій – компанії, які користуються і які не користуються е-послугами (50/50)

Електронний кабінет водія:  онлайн-опитування (400 водіїв)
Регіон: Київ
Власники особистих автомобілей, користувачі інтернетом, вік: 18-50 рр.

Орієнтовний період проведення дослідження:
від 10 березня до 1 травня 2019 року

Що оцінюватимуть?
Переможця конкурсу буде визначено результатом розгляду цінової пропозиції за такими видами робіт:
16 глибинних інтерв’ю
онлайн-опитування на 400 респондентів
складання аналітичного звіту
Окрім цінової пропозиції, буде розглядатися досвід у проведенні соціологічних досліджень та репутація компанії на ринку.

Куди надсилати заявки?
Заявки у вигляді комерційних пропозицій на фірмовому бланку з підписом необхідно надіслати на електронну адресу kkopchuk@eef.org.ua до 14 лютого 2019 року.
Заявка має містити інформацію про форму реєстрації компанії/ФОП, що подається.
Учасники конкурсу будуть повідомлені електронною поштою про його результати до 1 березня 2019 року.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 07.05.1992 року, реєстраційної картки проекту №3519-01.

Тобто – Фонд Східна Європа проводитиме оплату за послуги без врахування ПДВ.

Дебрифінг
Усі питання щодо електронних послуг, цільових аудиторій, мети дослідження тощо можна поставити на дебрифінгу, який відбудеться 5 лютого 2019 року. За додатковою інформацією звертатись до Катерини Копчук, менеджерки з комунікацій Фонду Східна Європа за телефоном (067) 285-96-20 або електронною поштою (з позначкою «Соціологічне дослідження»): kkopchuk@eef.org.ua

Фонд Східна Європа