Читати цей матеріал англійською

Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та  реалізується Фондом Східна Європа та Фондом InnovaBridge у партнерстві з Державним агентством з питань електронного урядування України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Послуги з розробки бренду електронної держави замовляються у партнерстві з Офісом Президента України та Державним агентством з питань е-урядування України.

Перелік послуг з розробки бренду електронної держави

  1. Розробка позиціонування для бренду електронної держави. Для цього:
  • проведення 10 глибинних інтерв’ю з цільовою аудиторією в Києві;
  • організація проведення кількісного опитування населення країни з метою обрати найбільш відповідний до очікувань населення напряму;
  • створення бренд-стратегії, що включає в себе: опис цільової аудиторії, інсайту, того, що об’єднує аудиторію, опис позиціонування одним твердженням, критерії того, як бренд має підтверджувати позиціонування, опис характеру бренду в комунікації, приклади візуальної ідентифікації бренду.
  1. Розробка назви для бренду електронної держави.
  2. Розробка дизайн-системи для онлайн та офлайн каналів, яка має включати логотип, кольори, шрифти, систему бренд-девайсів, принципи роботи з комунікаційними матеріалами.
  3. Використовуючи розроблену дизайн-систему, координація роботи веб-підрядника, під час розробки єдиного державного веб-порталу електронних послуг. Для цього:
  • написання брифу для веб-підрядника, що включає в себе опис задач та цільової аудиторії сайту, функціоналу, опис основних розділів сайту та структуру послуг, які можна замовити онлайн;
  • нагляд над усіма етапами розробки сайту.
  1. Розробка інтерфейсу з надання послуг, що будуть доступні на порталі: а) призначення допомоги при народженні дитини; б) реєстрація, внесення змін, та припинення ФОП; в) реєстрація ТОВ та перехід ТОВ на модельний статут; г) кабінет будівельника (послуги з повідомлення та внесення змін до повідомлень про початок виконання підготовчих робіт, початок виконання будівельних робіт, прийняття об’єкту в експлуатацію); д) кабінет водія (інформування та сплата штрафів за адміністративні правопорушення). Для цього:
  • глибинне вивчення та аналіз кожної послуги (зокрема, вивчення нормативно-правових актів, зустрічі з представниками державних органів та опитування користувачів послуг);
  • опис цільової аудиторії для кожної послуги;
  • перегляд шляху користувача, який користується онлайн-послугою;
  • визначення проблем поточного інтерфейсу (де можливо) та очікувань від нового;
  • по кожній із послуг проведення близько 5 інтерв’ю з представниками цільової групи (із залученням дослідницького агентства для рекрутингу респондентів);
  • брифинг веб-підрядника та нагляд над його роботою.

Критерії відбору

  • досвід реалізації комплексних проектів для великих державних та приватних установ;
  • обґрунтованість та деталізація запропонованої стратегії виконання завдання;
  • реалістичність графіку та терміни виконання завдання;
  • ціна.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від маркетингових агенцій, що відповідають наступним вимогам:

  • не менш ніж 8 років досвіду з розробки комплексних маркетингових проектів для великих державних та приватних корпорацій;
  • власна експертиза з проведення маркетингових досліджень, розробки позиціонування та дизайну візуальної ідентичності бренду, побудови систем взаємодії з користувачем, комунікаційної стратегії та проведення мультиканальних рекламних кампаній;
  • наявність у портфоліо не менш ніж 50 підтверджених успішних проектів національного та міжнародного рівня;
  • міжнародні нагороди у сфері дизайну та комунікацій.

Пропозиція оформлюється на бланку агенції відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 1, підписується уповноваженою посадовою особою учасника.

Пропозиція повинна включати

  1. Коротку інформацію про заявника.
  2. Опис досвіду заявника та стратегію виконання завдання.
  3. Портфоліо попередніх робіт.
  4. Детальну цінову пропозицію з розбивкою по кожному із завдань, з інформацією про очікуваний порядок оплати послуг.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника, електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.

На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 18:00 16 серпня 2019 року.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа

вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508

Київ, 01032, Україна

Контактна інформація

Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP

тел.: +38 (044) 206 0448

tender@egap.in.ua

Фонд Східна Європа

memory usage: 55.68mb real memory: 32.25mb