Фонд Східна Європа в межах реалізації швейцарсько-української Програми EGAP оголошує конкурс на відбір підрядника для виробництва промо-ролика

Загальною метою робіт є: 

Виготовлення проморолика, покликаного поінформувати цільову аудиторію про запуск єдиної національної платформи, яка об’єднає кілька інструментів е-демократії та мотивувати активно нею користуватися для взаємодії з владою, впливу на прийняття рішень на місцевому рівні та вирішення проблем місцевих громад.

 

Опис платформи:

веб-платформа «Єдина платформа місцевої електронної демократії» (скорочено – e-DEM) має на меті надати громадянам легкий і зручний доступ до використання кількох інструментів електронної демократії.

Ці інструменти покликані налагодити кращий взаємозв’язок громадян та влади у вирішенні різноманітних соціально важливих проблем. Зокрема, на платформі будуть поєднані наступні сервіси:

  1. Сервіс «Місцеві електронні петиції», який дає можливість мешканцям міст впливати на розвиток своїх громад через звернення до органів влади з петиціями. Ці петиції розглядаються органами місцевого самоврядування у встановленому Законом особливому порядку за умови підтримки тексту петиції визначеною кількістю мешканців;
  2. Сервіс «Громадський бюджет», який надає можливість мешканцям пропонувати свої проекти місцевого розвитку та/або впливати на розподіл визначеної частки коштів місцевого бюджету шляхом голосування за ті чи інші проекти;
  3. Сервіс «Відкрите місто»– краудсорсингова інтернет-платформа із застосуванням геоінформаційних технологій для взаємодії мешканців з місцевою владою та комунальними підприємствами, а також – для самоорганізації громадян. Основне призначення сервісу – інформування мешканцями місцевої влади про актуальні проблеми благоустрою, житлово-комунальної сфери, інфраструктури тощо, для оперативного усунення цих проблем. Також на сервісі будуть реалізовані інші функції, що забезпечують активне залучення мешканців для вирішення питань місцевого розвитку.
  4. Сервіс «Електронні консультації з громадськістю»(сайт на етапі розробки) – надає органам місцевої влади можливість залучати пропозиції мешканців щодо питань розвитку міст та громад, організовувати обговорення проектів документів перед їх розглядом та схваленням, проводити місцеві опитування в різних формах з метою вивчення думки активної частини мешканців міст.

 

Додатково:

Цільова аудиторія: активні громадяни, які користуються електронними каналами для комунікації з владою та спільного вирішення важливих для громад питань, активна молодь, громадські організації, представники органів місцевого самоврядування. Соціально-демографічний портрет цільової аудиторії: громадяни України, від 25 до 50 років, які проживають у містах із населенням від 10 тис., мають комп’ютер та доступ до інтернету.

Ролик має поінформувати про платформу як про зручне єдине вікно, яке надає легкий доступ до різних сервісів електронної демократії, ключові переваги цих електронних сервісів, як-от: швидкість, надійність, прозорість, безпечність тощо.

Ролик має зробити акцент на тому, що така платформа спростить комунікацію влади та громадян, допоможе громадянам спільно вирішувати важливі для громади питання, об’єднає громади для комунікації на національному рівні

Ролик може бути як знімального, так і графічного форматів – залежно від того, що, на думку виконавця, у найбільш ефективний спосіб може донести ключовий меседж.

Хронометраж ролика:

  • Для телебачення: 30 секунд, якість – ефірна. Його розповсюджуватимуть на національному та регіональних телеканалах.
  • Окрім того, має бути підготовлений формат для інтернету: snack (від 10 до 20 секунд) та/або (bite – від 3 до 6 сек).

Відеоролики мають відповідати ключовим вимогам законодавства про соціальну рекламу.

 

Контракт передбачатиме виконання таких завдань:

  • Учасник має забезпечити розробку сценаріїв, музичний супровід, пост-продакшн для виробництва відеоролика в межах ключового посилу кампанії. У випадку знімального ролика – також розробку графічних рішень (титри, пекшоти тощо), підбір акторів, пошук локацій.
  • Учасник має забезпечити технічну адаптацію відеопродукту для його розповсюдження через різні канали комунікації (телебачення, інтернет).
  • Учасник має забезпечити аудіодоріжку відеоролика для трансляції як аудіореклами.

 

Що оцінюватимуть?

Переможця конкурсу буде визначено за результатом розгляду цінової пропозиції, креативної концепції, а також – оцінки якості схожих відеоробіт у портфоліо заявника.

Цінова позиція, яку заявник подає на конкурс, має включати в себе всі необхідні складові робіт, як-от: монтаж, придбання прав на музичний супровід, у разі знімальних роликів – підбір акторів, оренду локацій, технічне обладнання тощо.

 

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311-2 про реєстрацію проекту Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, та пункту 3.2 статті 3 і пункту 197.11. статті 197  Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

 

 Формат заявки

Заявки мають містити інформацію про форму реєстрації компанії/ФОП, що подається, посилання на портфоліо та детальний бюджет (за статтями витрат).

Прохання зазначити у бюджеті прорахунки виготовлення кожного ролика у двох варіантах: для телебачення та для інтернету.

Терміни та адреса подання заявок

Пропозиції у вигляді комерційних пропозицій на фірмовому бланку з підписом просимо надсилати в електронному вигляді на адресу tender@egap.in.ua не пізніше 18:00 22 жовтня 2018 року.

Учасники конкурсу будуть повідомлені про його результати електронною поштою до 26 жовтня 2018 року.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508
Київ, 01032 Україна

Контактна інформація

Марія Соколова, спеціаліст з фінансово-адміністративних програм Програма EGAP,
тел.: +38 (044) 206 0448, tender@egap.in.ua