Даний тендер проводиться з метою вибору логістичної компанії для надання послуг з організації та обслуговування заходів Фонду на період з вересня 2017 р. по жовтень 2018 р.

Заходи можуть включати конференції, круглі столи, тренінги, семінари тощо як в Києві, так і в інших містах України.

Обслуговування заходу може передбачати, проте не обмежуватися наступним:
• підбір місця для проведення заходу;
• оренда приміщення та необхідного обладнання для проведення заходу;
• організація проживання та харчування учасників;
• компенсація вартості проїзду учасникам заходу;
• закупівля канцелярських товарів для заходу;
• присутність представника компанії на заході;
• подання заключного фінансового звіту про проведення заходу, що включатиме копії підтверджуючих документів.

Оскільки деякі проекти Фонду реалізуються в рамках програм міжнародної технічної допомоги, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля товарів та послуг в рамках даних проектів буде здійснюватися без сплати ПДВ.

Критеріями обрання постачальника логістичних послуг будуть наступні:
• професійний досвід в організації заходів;
• досвід роботи з міжнародними організаціями;
• можливість отримання знижок від готелів та закладів харчування;
• можливість роботи як в Києві, так і в інших містах України;
• вартість послуг;
• додаткові переваги.

Зацікавлені компанії просимо надсилати свої заявки, які міститимуть:
• лист на участь у тендері (обов’язково з підписом);
• опис досвіду з проведення заходів;
• вартість послуг компанії;
• перелік готелів та закладів харчування, з якими у компанії укладено договори про співпрацю.

Кінцевий термін подання комерційних пропозицій на фірмовому бланку з підписом – до 18:00 25 вересня 2017 року на адресу Фонду Східна Європа: вул. Саксаганського, 83, 3-й поверх, Київ, 01033 або на e-mail info@eef.org.ua.