Фонд Східна Європа в межах реалізації швейцарсько-української Програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на відбір підрядника для проведення промокампанії в Інтернеті.

Загальною метою робіт є: 

Реалізація інтернет-кампанії тривалістю один місяць, покликаної промоціювати електронну послугу «Оформлення допомоги при народженні дитини».

Інструменти кампанії:

  • Контекстна реклама Google
  • Банерна реклама Google
  • Реклама відеороликів у YouTube (ролики надаються)

 

Контракт передбачатиме виконання наступних завдань:

  • Учасник повинен провести оцінку представленості  цільової аудиторії е-послуги в Інтернеті
  • Учасник має забезпечити розробку медіаплану інтернет-кампанії із просування е-послуги з використанням вищезазначених рекламних інструментів.
  • Учасник має забезпечити виробництво необхідних дизайн-макетів для просування е-послуги в Інтернеті, спираючись на фірмовий стиль е-послуги
  • Учасник має бути в змозі забезпечити адаптацію наявної відеопродукції під потрібний формат задля просування в Youtube
  • Учасник повинен бути в змозі реалізувати Інтернет-кампанію у місячний термін

 

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

 

Детальніше про електронну послугу:

Електронна послуга «Оформлення допомоги при народженні дитини» є державною послугою, яку віднедавна можна отримати онлайн – без відвідування органів соціального захисту населення, просто з дому чи офісу.

Державна допомога при народженні дитини становить ₴41 280. Загальна кількість заявників, які щорічно звертаються за отриманням такої допомоги, – близько 400 000 на рік.

Інтернет-кампанія має бути побудована на розумінні про рівень поширення інтернету в країні (близько 70%), а також вік цільової аудиторії – переважно від 20 до 40 років. Зважаючи на це, цільова аудиторія кампанії має охоплювати майже 300 тис. інтернет-користувачів, що проживають в обласних центрах, містах обласного значення і містах із кількістю жителів більше 150 тисяч.

 

Що оцінюватимуть?

У результаті конкурсу оцінюватимуть як цінові пропозиції від заявників, так і наявність успішного досвіду в проведенні Інтернет-кампаній, що підтверджується відповідними кейсами.

При оцінюванні пропозицій, увагу також буде приділено таким показникам, як:

  • кількість показів реклами, частота, охоплення цільової аудиторії
  • кількість повних переглядів роликів (в процесі зйомок)
  • кількість переходів на Інтернет-сторінку е-послуги: https://www.kmu.gov.ua/ua/service/dopomoga-pri-narodzhenni

 

Куди надсилати заявки?

Заявки у вигляді комерційних пропозицій на фірмовому бланку з підписом необхідно надіслати на електронну адресу tender@egap.in.ua до 7 червня 2018 року.

 

Заявка має містити інформацію про форму реєстрації компанії/ФОП, що подається, та детальний бюджет (за статтями витрат). Заявка повинна містити детальний бюджет, прорахований на 1 місяць.

 

Учасники конкурсу будуть повідомлені електронною поштою про його результати до 15 червня  2018 року.