Читати цей текст англійською.

Фонд Східна Європа в межах проєкту “All4One: комплексна програма психологічної та менторської підтримки ветеранів” оголошує конкурс на відбір підрядника для виробництва відеоролика

Метою робіт є виготовлення відеоролика, покликаного поінформувати цільові аудиторії про діяльність безкоштовної та цілодобової гарячої лінії LifeLine Ukraine з коротким номером 7333, що має надавати психологічну допомогу ветеранам та членам їхніх сімей.

Гаряча лінія LifeLine Ukraine:

Гаряча лінія LifeLine Ukraine – всеукраїнська цілодобова гаряча лінія, що діє за коротким номером 7333. Номер доступний для абонентів мобільних операторів Vodafone та lifecell. Вартість дзвінків – за стандартною тарифікацією. 

Гаряча лінія LifeLine Ukraine надає психологічну допомогу для ветеранів АТО/ОСС та членам їхніх сімей. Операторами працюють здебільшого самі ветерани, які пройшли суворий відбір та відповідну професійну підготовку. Таким чином реалізовано підхід “рівний – рівному”.  

Роботу гарячої лінії забезпечує благодійна організація “БФ “Лінія Життя України” (LifeLine Ukraine). Гаряча лінія є одним із компонентів проєкту “All4One: комплексна програма психологічної та менторської підтримки ветеранів”, який впроваджується  Фондом Східна Європа за підтримки Посольства Великої Британії в Україні. 

Діяльність гарячої лінії радо вітають Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України на чолі з Оксаною Колядою. 

Фейсбук-сторінка LifeLine Ukraine: https://www.facebook.com/LifelineUkraine/

Сайт: http://bit.ly/LifeLine_Ukraine

Проблематика: 

В Україні живуть близько 1,2 млн ветеранів, враховуючи всі війни та збройні конфлікти. З них – близько 370 тис – ветерани АТО/ООС, 12 тис. із яких – жінки-ветерани.  

До заснування LifeLine Ukraine 7333, у країні не існувало національної гарячої лінії, яка надавала б психологічну допомогу побратимам та посестрам, та працювала би на запобігання суїцидам і профілактику психічного здоров’я. 

В Україні не існує точної статистики, скільки ветеранів самовільно йде з життя. За даними Міністерства оборони України, серед усіх бойових втрат учасників бойових дій і ветеранів до 20 відсотків – це суїциди. А за даними Міністерства оборони США, кількість самогубців серед військових становить близько 20 відсотків від усієї кількості загиблих. Зіставлення цих цифр може надати уявлення про масштаб проблеми. 

Серед основних причин самогубства – конфлікти, зумовлені особливостями несення військової служби, проблеми у родинному житті по поверненню додому, загальний стан здоров’я, посттравматичний синдром, соціально-побутові негаразди тощо. 

Задачі відеоролика: 

  • Інформування. Ролик має на меті поінформувати цільові аудиторії про наявність гарячої лінії LifeLine Ukraine, яка працює цілодобово за коротким номером 7333 для абонентів мобільних операторів Vodafone та lifecell. 
  • Заклик до дії. Якщо військовий чи ветеран почувається пригніченим та розгубленим, не може зрозуміти, що з ним коїться, потребує, щоб його вислухали чи навпаки – не бажає розмовляти ні з ким, – запевняємо, що в такому разі йому потрібна професійна психологічна допомога.   
  • Підкреслення переваг. Ми виходимо з позиції, що представники цільової аудиторії здебільшого не знають про принципи та методи психологічної допомоги, ставляться до таких речей упереджено. Більше того, вважають, що “прості люди” не здатні їх зрозуміти. Тож варто підкреслити, що операторами гарячої лінії працюють самі ветерани, а отже – це буде розмова “на рівних”. Окрім того, цей дзвінок – анонімний!   

Цільові аудиторії ролика: 

  • військові, що наразі несуть службу 
  • ветерани АТО/ОСС
  • члени родин військових/ветеранів

Формат та хронометраж ролика:

Ролик знімального формату. 

Передбачається, що його транслюватимуть на національних та регіональних телеканалах у статусі соціальної реклами. А також – в інтернеті. 

Хронометраж для телебачення – 30-60 секунд, якість – ефірна. 

Для інтернету: адаптації в форматі snack (від 10 до 20 сек) та/або (bite – від 3 до 6 сек). Потребується титрування. 

Відеоролик має відповідати основним вимогам законодавства про соціальну рекламу.

Відеоролик стане частиною інформаційної кампанії, що міститиме також постери та зовнішню рекламу (білборди/сітілайти). 

Контракт передбачатиме виконання таких завдань:

Учасник має забезпечити розробку сценарію, музичний супровід, пост-продакшн та адаптації у межах основного посилу кампанії, розробку графічних рішень (титри, пекшоти тощо), підбір акторів, пошук та оренду локацій.

Учасник має забезпечити технічну адаптацію відеопродукту для його розповсюдження через різні канали комунікації (телебачення, інтернет) та версії ролика з логотипами партнерів та без них.

Учасник має забезпечити аудіодоріжку відеоролика для трансляції як аудіореклами.

Що оцінюватимуть?

Переможця конкурсу буде визначено за результатом розгляду креативної концепції, цінової пропозиції, а також – оцінки якості схожих відеоробіт у портфоліо. 

Цінова позиція, яку заявник подає на конкурс, має містити всі необхідні складові робіт: монтаж, придбання прав на музичний супровід, у частині знімальних роликів – підбір акторів, оренду локацій, технічне обладнання тощо.

Формат заявки

Заявки мають містити: 

  • інформацію про форму реєстрації компанії/ФОП, що подається; 
  • детальний бюджет за статтями витрат;
  • посилання на портфоліо;
  • сканований лист-заявку на участь у конкурсі “На відбір підрядника для виробництва відеоролика для гарячої лінії LifeLine Ukraine в межах проєкту All4One” (в довільній формі – з підписом та печаткою (якщо є).

Прохання зазначити у бюджеті прорахунки виготовлення кожного ролика у двох варіантах: для телебачення та для інтернету.

Заявки слід надсилати до 12 лютого 2020 р. 10:00 на адресу: all4one@eef.org.ua з вказуванням у темі листа “Конкурс на відбір підрядника для виробництва відеоролика гарячої лінії LifeLine Ukraine в рамках проекту All4One”.

Термін виконання робіт – до 29 лютого 2020 р.

Фонд Східна Європа

memory usage: 57.37mb real memory: 18.25mb