Українсько-швейцарська програма «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та  реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Державним агентством з питань електронного урядування України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Задля досягнення цієї мети в рамках програми впроваджено низку інструментів електронної демократії, зокрема веб-платформи:

«Єдина система місцевих петицій» https://e-dem.in.ua – сервіс, що дає можливість мешканцям міст впливати на розвиток своїх громад через звернення до органів влади за допомогою електронних петицій;

«Громадський бюджет» http://budget.e-dem.in.ua  – сервіс, що надає можливість мешканцям пропонувати свої проекти місцевого розвитку та/або впливати на розподіл визначеної частки коштів місцевого бюджету шляхом голосування за ті чи інші проекти.

Зазначені сервіси є складовими Єдиної платформи місцевої електронної демократії http://e-dem.tools. В рамках цього конкурсу розшукується підрядник для доопрацювання та сервісної підтримки зазначених веб-платформ відповідно до трьох лотів.

Лоти:

  1. Доопрацювання веб-платформи «Єдина система місцевих петицій».
  2. Заміна інтерфейсу веб-платформи «Громадський бюджет» відповідно до розроблених та затверджених макетів дизайну.
  3. Сервісна підтримка веб-платформ «Єдина система місцевих петицій» та «Громадський бюджет».

Завдання

До лоту 1:

  • Заміна інтерфейсу відповідно до розроблених та затверджених макетів дизайну.
  • На кожній сторінці петиції додати інфографіку з таймлайном – на якому етапі знаходиться петиція: збір підписів (скільки залишилось днів), розгляд, реалізація.
  • Дати доступ до CMS для адміністратора, за допомогою якої він може додавати/редагувати нормативні документи, контактну інформацію, новини.
  • Додати можливість для кожного ОМС публікувати свої НПА
  • Додати сповіщення для місцевих модераторів про закінчення строку (або прострочення) для публікації петиції.
  • Винести в меню місцевого модератора перелік відхилених петицій.
  • Деперсоналізація підпису: додати можливість користувачу обирати – чи показувати його ПІБ в переліку підписантів, чи ні. За замовчуванням – перший варіант. В разі якщо користувач обирає другий – замість ПІБ вказувати автоматично згенерований код, який прив’язується до профіля. Визначити користувача може тільки національний модератор.
  • Додати для місцевого модератора можливість експортувати статистичні звіти по своєму ОМС. Набори даних для експорту в рамках міста:
  • перелік петицій, поданих до міської ради (ID петиції, назва, автор, дата реєстрації, кількість голосів);
  • інформація про осіб, що підписали петицію (ID петиції, назва, прізвище, ім’я, по батькові підписанта, дата і час зарахування голосу).
  • Додати для національного модератора експортувати звіт по кількості зареєстрованих користувачів за певний період часу.
  • Додати назву області в переліку ОМС, підключених до сервісу. Відповідно до формату Єдиної платформи місцевої електронної демократії.
  • Додати статус “Переведено в звернення” – для тих петицій, які не набрали необхідну кількість голосів.
  • Зробити можливість додати у свій профіль акаунт фейсбуку, щоб його було усім видно та можливість синхронізації (за вибором автора) акаунта у системі та фейсбуці (аватарка, діяльність і т.д.).

До лоту 2:

Заміна дизайну всіх сторінок веб-платформи «Громадський бюджет» відповідно до розроблених макетів дизайну у стилістиці Єдиної платформи місцевої е-демократії:

  • Головна сторінка
  • Сторінка проекту
  • Сторінка з переліком проектів
  • Сторінка конкурсу
  • Сторінка з переліком конкурсів
  • Сторінка з додатковою інформацією (про проект, контакти тощо)
  • Сторінка особистого кабінету (користувача, місцевого модератора, національного модератора)

До лоту 3:

Підтримка безперебійної роботи веб-порталів «Єдина система місцевих петицій» та «Громадський бюджет» та вирішення задач, поставлених замовником, пов’язаних з коректною роботою веб-порталів або зверненнями користувачів, на щомісячній основі з фіксованою кількістю годин (25), зокрема:

  • консультування з функціоналу веб-порталів;
  • виправлення помилок, які виявлені в процесі експлуатації веб-порталів;
  • моніторинг на регулярній основі програмної інфраструктури, промислового та тестового серверів замовника, проведення оптимізаційних робіт у випадках деградації продуктивності, вибірковий контроль виконання регламентних процедур спеціалістами замовника;
  • підтримка промислового та тестового серверів, надання порталу підтримки для реєстрації інцидентів та управління релізами.

Вимоги до виконавця

  • досвід розробки програмного забезпечення не менше 4 років, зокрема з використанням MS SharePoint, asp.net mvc (js\c#);
  • досвід розробки прототипів інтерфейсів UI / UX;
  • технологічний стек веб-платформ буде наданий на запит потенційним аплікантам.

Критерії відбору

  • ціна;
  • термін виконання завдання;
  • досвід виконання аналогічних завдань.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.

На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 18:00 27 серпня 2019 року.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508
Київ, 01032 Україна

Контактна інформація

Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP
тел.: +38 (044) 206 0448
tender@egap.in.ua

Додатки:

Шаблон заявки на участь у конкурсі на закупівлю/тендері

Фонд Східна Європа

memory usage: 55.67mb real memory: 24.25mb